Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

ponowne problemy z zalogowaniem się

.... Czy znowu macie problemy techniczne ? bo nie ma możliwości zalogowania się

Odpowiedz
0 Lajków
retros
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
03-04-2017
Wiadomość 1 z 32 (9 812 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

To już trwa ponad trzy godziny...wrrr mam pilny przelew do wysłania który oczywiście nie może wyjść Emotikon: Smutny bo nie idzie sie zalogowac !!!

 

Odpowiedz
0 Lajków
dorotaP
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-10-2017
Wiadomość 2 z 32 (9 678 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

System Moje ING jest chwilowo niedostępny. Nie można zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia – pracujemy już nad przywróceniem pełnej dostępności. Poinformujemy Was, gdy tylko Moje ING będzie działać poprawnie.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 3 z 32 (9 650 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

Jako klienci rozumiemy że opłaty za prowadzenie rachunku w tym miesiącu nie będzie ?!!!  Za dużo tych problemów technicznych MACIE !!! 

Odpowiedz
0 Lajków
retros
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
03-04-2017
Wiadomość 4 z 32 (9 607 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

Witajcie również czasami mam kłopoty z zalogowaniem się do bankowości jak również nie działa u mnie przelew Playu z allegro po prostu ta opcja jest nieaktywna także czekam gdyż również muszę dokończyć transakcję, a zwykły przelew długo idzie akurat.

Odpowiedz
0 Lajków
Matrix42
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-10-2017
Wiadomość 5 z 32 (9 580 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

Czy ktoś może mi powiedzieć ile to jeszcze potrwa? Mam ważne przelewy do zrobienia i nie wiem czy mam jechać do najbliższej placówki czy siedzieć i czekać. Przydałaby się konkretna informacja ze strony banku.

Odpowiedz
0 Lajków
lukwla1918
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-10-2017
Wiadomość 6 z 32 (9 579 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

Jaki jest szacowany czas naprawy problemu?
Odpowiedz
0 Lajków
lukwla1918
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
09-10-2017
Wiadomość 7 z 32 (9 553 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

Nie mamy takiej informacji, jednak pracujemy, aby jak najszybciej udostępnić bankowość.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 8 z 32 (9 508 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

[ Edytowane ]

To jest niepoważne. Od samego rana brak dostępu do konta. Musżę wiedzieć, czy otrzymałem przelew, ale nie mogę tego sprawdzić. Nawet infolinia nie działa, automat chamsko rozłącza infpormując, że wszyscy studentci, ekhm, tj. konsultanci są zajęci. gdyby tak było, była by kolejka oczekujacych.

Rozumiem, że bank to w jakiś sposób wynagrodzi? 

Odpowiedz
0 Lajków
Szaman
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
2
06-01-2016
Wiadomość 9 z 32 (9 485 wyświetleń)

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

.... mam nadzieje że ta opłata za prowadzenie konta będzie zniesiona z uwagi na Wasze problemy .... nie widzę sytuacjii byśmy to my klienci płacili za coś co nie działa !!!!

Odpowiedz
0 Lajków
retros
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
03-04-2017
Wiadomość 10 z 32 (9 442 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
ubezpieczenie spłaty - zmiana wariantu ubezpieczenia

Cześć!

 

Czy jest możliwość zmiany wariantu ubezpieczenia, aby np. zrezygnować z ubezpieczania utraty pracy i zostawić na życie, bez łamania zapisów umowy dot. zwiększenia marży o 0,4%? Ubezpieczenie i

...

04-12-2022
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Nie ma absolutnie sensu nic czyścić, ani instalować od nowa. U mnie problemy występują na nowym S22+, więc to problem po stronie ING, a nie naszych telefonów.

03-12-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy