Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz
Highlighted

ponowne problemy z zalogowaniem się

.... Czy znowu macie problemy techniczne ? bo nie ma możliwości zalogowania się

Odpowiedz
0 Lajków
retros
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
13
1
03-04-2017
Wiadomość 1 z 32 (6 579 wyświetleń)
Highlighted

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

To już trwa ponad trzy godziny...wrrr mam pilny przelew do wysłania który oczywiście nie może wyjść Emotikon: Smutny bo nie idzie sie zalogowac !!!

 

Odpowiedz
0 Lajków
dorotaP
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
09-10-2017
Wiadomość 2 z 32 (6 444 wyświetleń)
Highlighted

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

System Moje ING jest chwilowo niedostępny. Nie można zalogować się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia – pracujemy już nad przywróceniem pełnej dostępności. Poinformujemy Was, gdy tylko Moje ING będzie działać poprawnie.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
90
04-09-2015
Wiadomość 3 z 32 (6 416 wyświetleń)
Highlighted

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

Jako klienci rozumiemy że opłaty za prowadzenie rachunku w tym miesiącu nie będzie ?!!!  Za dużo tych problemów technicznych MACIE !!! 

Odpowiedz
0 Lajków
retros
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
13
1
03-04-2017
Wiadomość 4 z 32 (6 373 wyświetleń)
Highlighted

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

Witajcie również czasami mam kłopoty z zalogowaniem się do bankowości jak również nie działa u mnie przelew Playu z allegro po prostu ta opcja jest nieaktywna także czekam gdyż również muszę dokończyć transakcję, a zwykły przelew długo idzie akurat.

Odpowiedz
0 Lajków
Matrix42
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
09-10-2017
Wiadomość 5 z 32 (6 346 wyświetleń)
Highlighted

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

Czy ktoś może mi powiedzieć ile to jeszcze potrwa? Mam ważne przelewy do zrobienia i nie wiem czy mam jechać do najbliższej placówki czy siedzieć i czekać. Przydałaby się konkretna informacja ze strony banku.

Odpowiedz
0 Lajków
lukwla1918
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
09-10-2017
Wiadomość 6 z 32 (6 345 wyświetleń)
Highlighted

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

Jaki jest szacowany czas naprawy problemu?
Odpowiedz
0 Lajków
lukwla1918
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
09-10-2017
Wiadomość 7 z 32 (6 319 wyświetleń)
Highlighted

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

Nie mamy takiej informacji, jednak pracujemy, aby jak najszybciej udostępnić bankowość.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
90
04-09-2015
Wiadomość 8 z 32 (6 274 wyświetleń)
Highlighted

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

[ Edytowane ]

To jest niepoważne. Od samego rana brak dostępu do konta. Musżę wiedzieć, czy otrzymałem przelew, ale nie mogę tego sprawdzić. Nawet infolinia nie działa, automat chamsko rozłącza infpormując, że wszyscy studentci, ekhm, tj. konsultanci są zajęci. gdyby tak było, była by kolejka oczekujacych.

Rozumiem, że bank to w jakiś sposób wynagrodzi? 

Odpowiedz
0 Lajków
Szaman
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
22
2
06-01-2016
Wiadomość 9 z 32 (6 251 wyświetleń)
Highlighted

Re.: ponowne problemy z zalogowaniem się

.... mam nadzieje że ta opłata za prowadzenie konta będzie zniesiona z uwagi na Wasze problemy .... nie widzę sytuacjii byśmy to my klienci płacili za coś co nie działa !!!!

Odpowiedz
0 Lajków
retros
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
13
1
03-04-2017
Wiadomość 10 z 32 (6 208 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Pobrane środku że odrzucona transakcje blik

Witam w piątek robiłam zakupu w biedronce. Chciałam zapłacić blikiem i tak też zrobiłam. Dostałam potwierdzenie zrealizowanej transakcji i środki zostały pobrane natomiast transakcja w kasie została o...

11-07-2020
Re: konto

Nie mamy innych zgłoszeń. Proszę spróbuj zamknąć wszystkie aplikacje w tle i jeszcze raz się zaloguj. To powinno pomóc. Jeśli kłopot nadal będzie występował, to zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69

11-07-2020
Re: konto

Czy znowu macie problemy techniczne po zalogowaniu do konta aplikacja nie pokazuje wydatków i wszystko wolno się ładuje

11-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy