Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

informacja o egzekucji a umorzenie przez komornika

Witam. Emotikon: Szczęśliwy

W piątek wchodząc na nową stronę bankowości zauważyłam informacje o egzekucji komorniczej ponieważ pojawiła się wpłata na moim koncie - w wtorek wybrałam się do kancelarii komorniczej dowiedzieć się dokładnie co to za dług. Pani poinformowała mnie, że dług umorzyła, zapłaciłam 55zł za "usługę komorniczą" i poinformowano mnie jeszcze, że "Informacja wyświetlona na stronie banku o egzekucji komorniczej zniknie, ponieważ wyśle pismo do banku dotyczące umorzenia długu" - chciałabym się dowiedzieć ile czasu trwa taka "likwidacja egzekucji" w banku i czy z zniknięciem tej informacji znika także kwota wolna i mogę normalnie korzystać z konta bez obawy przekroczenia właśnie kwoty wolnej?

Pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
jackaaasia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
26-05-2016
Wiadomość 1 z 4 (7 830 wyświetleń)

Re.: informacja o egzekucji a umorzenie przez komornika

[ Edytowane ]

@jackaaasia Odblokujemy konto zaraz po otrzymaniu pisma w tej sprawie. Znika wtedy również kwota wolna od zajęcia egzekucyjnego.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (7 794 wyświetleń)

Re.: informacja o egzekucji a umorzenie przez komornika

Ślicznie dziękuję za odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy
Ile przeważnie trwa takie rozwiązanie sytuacji ?Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
jackaaasia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
26-05-2016
Wiadomość 3 z 4 (7 779 wyświetleń)

Re.: informacja o egzekucji a umorzenie przez komornika

Jak tylko otrzymamy pismo, niezwłocznie odblokujemy konto.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (7 743 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy