26-05-2016 10:21
Witam. ![]()
W piątek wchodząc na nową stronę bankowości zauważyłam informacje o egzekucji komorniczej ponieważ pojawiła się wpłata na moim koncie - w wtorek wybrałam się do kancelarii komorniczej dowiedzieć się dokładnie co to za dług. Pani poinformowała mnie, że dług umorzyła, zapłaciłam 55zł za "usługę komorniczą" i poinformowano mnie jeszcze, że "Informacja wyświetlona na stronie banku o egzekucji komorniczej zniknie, ponieważ wyśle pismo do banku dotyczące umorzenia długu" - chciałabym się dowiedzieć ile czasu trwa taka "likwidacja egzekucji" w banku i czy z zniknięciem tej informacji znika także kwota wolna i mogę normalnie korzystać z konta bez obawy przekroczenia właśnie kwoty wolnej?
Pozdrawiam ![]()
27-05-2016 12:19 | Edytowano: 27-05-2016 12:19
@jackaaasia Odblokujemy konto zaraz po otrzymaniu pisma w tej sprawie. Znika wtedy również kwota wolna od zajęcia egzekucyjnego.
27-05-2016 20:09
28-05-2016 19:51
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025