Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

informacja o egzekucji a umorzenie przez komornika

Witam. Emotikon: Szczęśliwy

W piątek wchodząc na nową stronę bankowości zauważyłam informacje o egzekucji komorniczej ponieważ pojawiła się wpłata na moim koncie - w wtorek wybrałam się do kancelarii komorniczej dowiedzieć się dokładnie co to za dług. Pani poinformowała mnie, że dług umorzyła, zapłaciłam 55zł za "usługę komorniczą" i poinformowano mnie jeszcze, że "Informacja wyświetlona na stronie banku o egzekucji komorniczej zniknie, ponieważ wyśle pismo do banku dotyczące umorzenia długu" - chciałabym się dowiedzieć ile czasu trwa taka "likwidacja egzekucji" w banku i czy z zniknięciem tej informacji znika także kwota wolna i mogę normalnie korzystać z konta bez obawy przekroczenia właśnie kwoty wolnej?

Pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
jackaaasia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
26-05-2016
Wiadomość 1 z 4 (7 166 wyświetleń)

Re.: informacja o egzekucji a umorzenie przez komornika

[ Edytowane ]

@jackaaasia Odblokujemy konto zaraz po otrzymaniu pisma w tej sprawie. Znika wtedy również kwota wolna od zajęcia egzekucyjnego.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (7 130 wyświetleń)

Re.: informacja o egzekucji a umorzenie przez komornika

Ślicznie dziękuję za odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy
Ile przeważnie trwa takie rozwiązanie sytuacji ?Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
jackaaasia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
26-05-2016
Wiadomość 3 z 4 (7 115 wyświetleń)

Re.: informacja o egzekucji a umorzenie przez komornika

Jak tylko otrzymamy pismo, niezwłocznie odblokujemy konto.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (7 079 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy