26-05-2016 10:21
Witam.
W piątek wchodząc na nową stronę bankowości zauważyłam informacje o egzekucji komorniczej ponieważ pojawiła się wpłata na moim koncie - w wtorek wybrałam się do kancelarii komorniczej dowiedzieć się dokładnie co to za dług. Pani poinformowała mnie, że dług umorzyła, zapłaciłam 55zł za "usługę komorniczą" i poinformowano mnie jeszcze, że "Informacja wyświetlona na stronie banku o egzekucji komorniczej zniknie, ponieważ wyśle pismo do banku dotyczące umorzenia długu" - chciałabym się dowiedzieć ile czasu trwa taka "likwidacja egzekucji" w banku i czy z zniknięciem tej informacji znika także kwota wolna i mogę normalnie korzystać z konta bez obawy przekroczenia właśnie kwoty wolnej?
Pozdrawiam
27-05-2016 12:19 | Edytowano: 27-05-2016 12:19
@jackaaasia Odblokujemy konto zaraz po otrzymaniu pisma w tej sprawie. Znika wtedy również kwota wolna od zajęcia egzekucyjnego.
27-05-2016 20:09
28-05-2016 19:51
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |