Odpowiedz

Re: Zmiana konta Komfort na direct

Czyli odwiedzamy oddział.

Dzięki i pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 11 z 15 (7 315 wyświetleń)

Re: Zmiana konta Komfort na direct

Apeluje o to aby rozważono zmianę obecnego rozwiązania. 

Inne banki pozwalają na współposiadania konta „internetowego”.

Szczerze to nie wiedziałem o tych ograniczeniach, gdyż posiadam tylko pełnomocników. 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 12 z 15 (7 267 wyświetleń)

Re: Zmiana konta Komfort na direct

Też przez dłuższy czas miałem pełnomocnika, ale z różnych powodów zdecydowałem się na Komfort. Jego zakres jednak jest zbyt ograniczony. Lepszy byłby jako pakiet ogólny do całej oferty. Tymczasem zakładam konto walutowe i współwłaściciel konta ROR musi się fatygować ze mną abyśmy mieli konto wspólnie i podłączone razem karty płatnicze do jednego konta. Uważam to za spore niedopracowanie w ofercie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 13 z 15 (7 245 wyświetleń)

Re: Zmiana konta Komfort na direct

@Konto usunięte Do konta Komfort również można mieć bankowość internetową. Obecnie mamy rozgraniczenie między kontami tak, aby każdy mógł wybrać ofertę dogodną dla siebie.

 

@mcumberpl Współwłaściciel do konta musi mieć ten sam status dewizowy, który musi być potwierdzony dokumentami. Z tego m.in. względu jest potrzebna wspólna wizyta w naszym oddziale.

 

Przekazałam również Wasze uwagi do osób zajmujących się naszą ofertą.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
651
122
04-09-2015
Wiadomość 14 z 15 (7 170 wyświetleń)

Re: Zmiana konta Komfort na direct

Bankowość internetowa przy Komfort to sprawa oczywista, nawet o niej nie wspominałem.

Rozumiem sprawę statusów, choć myślę, że można te kwestie przemyśleć w obrębie Moje ING.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 15 z 15 (7 142 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybka płatność

Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog

...

25-01-2025
Szybka płatność

Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos

...

25-01-2025
Re.: Zmiana taryfy ing dla firm (JDG)

Ja złożyłem reklamację na koncie firmowym, bo płacimy a chuja działa - aplikacja zepsuta od roku, stan kont się nie aktualizuje na bieżąco, brak ciemnego motywu, aby wejść w konto trzeba klikać 2 razy...

25-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy