Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Zamknięcie nieaktywnej karty firmowej

Zakładając konto firmowe wziąłem sobie kartę do tego konta. Okazuje się jednak, że jest mi ona całkowicie zbędna, gdyż wystarczy mi karta na koncie prywatnym.
Karty firmowej nie aktywowałem i mam pytanie - czy w takiej sytuacji będzie pobierana ode mnie opłata, a jeśli tak, to czy mogę zamknąć samą kartę, by takowej opłaty nie ponosić i jak to zrobić?

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
183
32
26-09-2016
Wiadomość 1 z 6 (14 239 wyświetleń)

Re: Zamknięcie nieaktywnej karty firmowej

Za nieaktywną kartę również pobieramy 7 zł miesięcznie, bo wtedy nie spełniasz warunku wymaganej sumy płatności kartą. Kartę możesz zamknąć w naszym oddziale. Za miesiąc kalendarzowy, w którym zamkniesz kartę, możesz mieć jeszcze opłatę proporcjonalną za czas jej posiadania. Od następnych miesięcy nie będziesz miał opłaty.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
552
107
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (14 186 wyświetleń)

Re: Zamknięcie nieaktywnej karty firmowej

Wystarczy zastrzec kartę w bankowości online.
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
45
17
11-04-2017
Wiadomość 3 z 6 (13 861 wyświetleń)

Re: Zamknięcie nieaktywnej karty firmowej

Sprawdziłeś to?

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
183
32
26-09-2016
Wiadomość 4 z 6 (13 247 wyświetleń)

Re: Zamknięcie nieaktywnej karty firmowej

Tak, w przypadku karty do konta firmowego. W zasadzie aż dziwne, że pytasz - zgubioną/skradzioną kartę możesz zastrzec w ING online lub na infolinii w dowolnym momencie - po zastrzeżeniu karta jest dezaktywowana - trudno abyś płacił za coś, czego nie ma.

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
45
17
11-04-2017
Wiadomość 5 z 6 (13 239 wyświetleń)

Re: Zamknięcie nieaktywnej karty firmowej

[ Edytowane ]

Rzeczywiście nie pobieramy opłaty za zastrzeżoną kartę. Proces zastrzeżenia dotyczy jedynie zagubienia lub kradzieży karty. Aby ją zamknąć należy udać się do oddziału naszego banku. Zastrzeżenie karty w Moim ING lub na naszej infolinii, nie jest równoznaczne z jej zamknięciem. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 6 z 6 (13 202 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Składka Zdrowotna za grudzien 2021 - zapłacona w grudniu

Hej,

 

czy dostosowane do Nowego Ładu ING Księgowość pozwoli mi obniżyć podatek o 7.75% składki zdrowotnej jeżeli zapłacę ją jeszcze w grudniu? Znowelizowana ustawa przewiduje taką możliwość, ale czy pr

...

06-12-2021
Re: Re.: Czas na przelew ostatniej transzy po przesłaniu protokołu odbioru

Tak, złóż nam dyspozycję uruchomienia transzy w aplikacji. Wypłatę wykonamy:

  • do 10 dni kalendarzowych - kiedy Twoja umowa została podpisana przed 16.05.2021 r.
  • do 10 dni roboczych - kiedy Twoja um
...

06-12-2021
Re: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od

...

06-12-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy