Odpowiedz

Błędny nr konta i przelew

Witam, wykonywałem przelew i błędnie wypełniony został nr konta. W jaki sposób odzyskać przesłaną kwotę ?

Odpowiedz
0 Lajków
TomaszK1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
17-04-2019
Wiadomość 1 z 2 (11 365 wyświetleń)

Re.: Błędny nr konta i przelew

[ Edytowane ]

Znasz odbiorcę przelewu? Jeżeli tak - skontaktuj się z nim i spróbuj wyjaśnić tę sytuację.
Jeżeli go nie znasz - skontaktuj się z nami i zgłoś reklamację w tej sprawie. Możesz to zrobić:

  • po zalogowaniu do Mojego ING - zakładka Wiadomości lub Czat (jest on dostępny po zalogowaniu przez przeglądarkę internetową w komputerze). Specjaliści na czacie dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 24:00, w soboty w godzinach 8:00 - 22:00,
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 69/ 801 222 222. Infolinia czynna jest 24/7,
  • w dowolnym oddziale banku.

W Twoim imieniu prześlemy prośbę o zwrot przelewu do banku odbiorcy.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (11 356 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy