Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Błędny nr konta i przelew
17-04-2019 16:23
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, wykonywałem przelew i błędnie wypełniony został nr konta. W jaki sposób odzyskać przesłaną kwotę ?
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-04-2019 20:18 | Edytowano: 17-04-2019 20:19
Re.: Błędny nr konta i przelew
[ Edytowane ]Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Znasz odbiorcę przelewu? Jeżeli tak - skontaktuj się z nim i spróbuj wyjaśnić tę sytuację.
Jeżeli go nie znasz - skontaktuj się z nami i zgłoś reklamację w tej sprawie. Możesz to zrobić:
- po zalogowaniu do Mojego ING - zakładka Wiadomości lub Czat (jest on dostępny po zalogowaniu przez przeglądarkę internetową w komputerze). Specjaliści na czacie dostępni są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 24:00, w soboty w godzinach 8:00 - 22:00,
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 69/ 801 222 222. Infolinia czynna jest 24/7,
- w dowolnym oddziale banku.
W Twoim imieniu prześlemy prośbę o zwrot przelewu do banku odbiorcy.
*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość