11-04-2023 07:40
12-04-2023 11:01
Proszę, aby podała Pani numer reklamacji, którą Pani zgłosiła. Przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostki w naszym banku o pilne rozpatrzenie zgłoszenia.
09-09-2023 00:20
10-09-2023 09:57
Prosimy, sprawdź, czy w Moim ING w zakładce Wiadomości masz od nas wiadomości z prośbą o np. aktualizację danych lub dostarczenie dodatkowych dokumentów. Jeśli nie, to napisz do nas na czacie w Moim ING jutro. Sprawdzimy to.
02-02-2024 20:29
W takich przypadkach nie zwlekać od razu kontakt z https://rf.gov.pl/
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al