Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Re: Re.: Zablokowane konto bez żadnej informacji

Kolejna bzdura, przez infolinie nie mogłam niczego załatwić, złożyłam kolejna reklamacje i dowiedziałam się, ze odpowiedz dostanę poczta w ciągu 30 dni!!! Gratuluje
dorpie6800
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
3
07-04-2023
Wiadomość 11 z 15 (5 500 wyświetleń)

Re: Re.: Zablokowane konto bez żadnej informacji

Proszę, aby podała Pani numer reklamacji, którą Pani zgłosiła. Przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostki w naszym banku o pilne rozpatrzenie zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
592
126
19-03-2018
Wiadomość 12 z 15 (5 421 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto bez żadnej informacji

Witam, dzis mnie równiez w sklepie spotkała taka niemiła niespodzianka. Nie spodziewałem sie tego po banku który wydawal się solidny i dbajacy o klienta. Jakze mylące... W sklepie przed kasą nagle okazalo sie ze karta jest nieakceptowana. raz ze zaskoczenie a dwa wstyd bo w kolejce ludzie czekaja i patrzą... kolejna próba podobnie tak samo 3 i pozniej proba patnosci blikiem rowniez. Bank okazał się beznadziejnie tragiczny jesli chodzi om kontakt z klientem i dbalosc o niego a moje zazenowanie i frustracja zwiazana z nieznajomocia przyczyny, brakiem kontaktu i jakiegololwiek zainteresowania ze strony banku. ING okazuje się marką z szamba .
Odpowiedz
0 Lajków
Maximus34
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
08-09-2023
Wiadomość 13 z 15 (4 406 wyświetleń)

Re: Re.: Zablokowane konto bez żadnej informacji

Prosimy, sprawdź, czy w Moim ING w zakładce Wiadomości masz od nas wiadomości z prośbą o np. aktualizację danych lub dostarczenie dodatkowych dokumentów. Jeśli nie, to napisz do nas na czacie w Moim ING jutro. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
601
127
12-04-2017
Wiadomość 14 z 15 (4 314 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto bez żadnej informacji

W takich przypadkach nie zwlekać od razu kontakt z https://rf.gov.pl/

Odpowiedz
0 Lajków
Simon2222
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
10-01-2024
Wiadomość 15 z 15 (2 838 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy