Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Zablokowane konto bez żadnej informacji

Przeklinam dzień, w którym założyłam konto w ING. Pomijając milion innych utrudnień, które serwowali mi dotychczas bardzo często, tym razem doprowadzili mnie na skraj załamania, mam tylko nadzieję, że jeśli doprowadzicie skutecznie do tragedii to ktoś w tym "banku" za to odpowie!! Kilka przykładów: tankujecie w środku nocy samochód, nauczeni przygodami upewniacie sie, że na koncie macie środki by zapłacić. Przy płatności jednak transakcja jest odrzucana, raz drugi trzeci. Przelewacie więc na szybko, już w sporym stresie, pieniądze do swojego drugiego banku. Przelew zatwierdzony okazuje się przelewem widmo- po prostu jakby NIGDY nie był wykonany.. Naciągając cudem zaufanie pracownika stacji lecisz do bankomatu- transakcja odrzucona. Logujesz się do banku kolejny raz- nic się nie zmienia, saldo ok ale brak jakikolwiek ruchów. Dzwonienie na infolinię, po kilkunastu minutach oczekiwania czujesz się już całkiem bezsilnie. Nadal absolutnie żadnego komunikatu ze strony"banku"... Cały weekend czat nie działa, więc dzwonisz płacąc kupę kasy za niezrealizowane połączenia. W weekend musisz wytłumaczyć rodzinie, by zbyt dużo nikt nie jadł bo nie możesz zrobić żadnych zakupów. nadchodzi jednak oczekiwany dzień roboczy i udaje się porozmawiać z konsultantem na czacie- rozwiązanie sprawy? Odpowiedz, że konto zostało zablokowane. Dlaczego?? Tego niestety nie jest w stanie dla ciebie sprawdzić ale chętnie napisze zgłoszenie. Bank ma ci odpowiedzieć w przeciągu MIESIĄCA!!! Do tego czasu (conajmniej) zarówno bieżące saldo jak i wszystkie wpływy są ZABLOKOWANE!!! Zero jakiegokolwiek komunikatu z "banku"!!! Może ktoś z ING ma jakąś wskazówkę, jak wytłumaczyć dzieciakom że na obiad poczekają (conajmniej) miesiąc??? Czy to jest standardowe traktowanie klientów??? Mam nadzieję na jakiekolwiek wyjaśnienia a później dołożę wszelkich starań by nie mieć już z nimi już nic wspólnego. I zawzięcie będę przestrzegać przed nimi tyle osób ile tylko zdołam. To kpina, BANDYCI!!
Joanna1605
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
9
31-01-2022
Wiadomość 1 z 15 (23 869 wyświetleń)

Re: Zablokowane konto bez żadnej informacji

Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Nie zawsze wszystko możemy wyjaśnić w trakcie jednej rozmowy. Czasami jest potrzebny kontakt z inną jednostką. Dlatego specjalista zgłosił reklamację. Zawsze staramy się przygotować odpowiedź szybciej niż maksymalny czas w zgłoszeniu.

Proszę o numer reklamacji. Przekażę prośbę o szybsze zajęcie się Pani sprawą.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 15 (23 800 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto bez żadnej informacji

Polecam złożyć skargę u rzecznika finansowego: https://rf.gov.pl/
ING jest bankiem który pomimo międzynarodowej renomy posiada w Polsce nieudolny oddział który nie przestrzega prawa tak więc są pewne szanse na rozwiązanie sprawy.

Pozdrawiam
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 15 (23 683 wyświetleń)

Re: Zablokowane konto bez żadnej informacji

Byłam dziś w oddziale banku, pani niestety RÓWNIEŻ nie mogła zobaczyć/udzielić żadnej informacji. Po 40 minutach wiszenia na telefonie szukając pomocy gdzieś wyżej, niestety jedyne co zaproponowała to napisanie ponaglenia do istnjejacej reklamacji. Pal licho codzienne wydatki, ale.. Kto odpowie za zaległości w opłatach, przede wszystkim za straty moralne??? Czy wg was to jest normalne?
Joanna1605
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
9
31-01-2022
Wiadomość 4 z 15 (23 526 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto bez żadnej informacji

Dziękuję, nie mam innego wyjścia jak skorzystać z rady, rozwiązać sprawę i niezwłocznie zakończyć współpracę z tym "bankiem".
Joanna1605
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
9
31-01-2022
Wiadomość 5 z 15 (23 524 wyświetleń)

Re: Zablokowane konto bez żadnej informacji

P.s. doskonale rozumiem, że nie zawsze da się rozwiązać wszystko w trakcie"jednej rozmowy", ale proszę o nieodpowiadanie mi jak automatyczny bot, bo to tylko jeszcze bardziej świadczy na niekorzyść wszystkich osób związanych z pomarańczowym paradoksem. Po pierwsze zero informacji przy założeniu blokady. Po drugie, nie oczekiwałam rozwiązania w ciągu JEDNEJ rozmowy, bo był to cały weekend prób, później rozmowy na czacie, następnie prawie godzina zmarnowana w oddziale. Żadna instytucja w Polsce ani też za granicą gdzie byłam ponad połowę życia nie zaskoczyła mnie swoją nieudolnością i partactwem, łamaniem praw i poniekąd złodziejstwem bo przywłaszczenie czyichś środków ciężko inaczej określić.
Joanna1605
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
9
31-01-2022
Wiadomość 6 z 15 (23 523 wyświetleń)

Re: Zablokowane konto bez żadnej informacji

Proszę, by poczekała Pani na rozpatrzenie zgłoszenia. 
Jeśli nie udało się wyjaśnić sprawy zablokowanego konta, na podstawie reklamacji specjaliści odniosą się do tej sytuacji.
Chciałabym pomóc ale nie mamy tutaj podglądu do Pani konta oraz tego zgłoszenia.
Mam nadzieję, że niebawem otrzyma Pani odpowiedź z wyjaśnieniami. W zgłoszeniu powinna Pani otrzymać informację o powodzie blokady.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 7 z 15 (23 456 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto bez żadnej informacji

Mnie został zablokowany dostęp do konta z powodu zapłacenie składki ZUS z konta prywatnego. Odradzam korzystanie z usług tego banku. Otworzyłem konto w innym. Do widzenia, bye, bye
krzys150
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
21-10-2022
Wiadomość 8 z 15 (20 544 wyświetleń)

Re.: Zablokowane konto bez żadnej informacji

Spotkała mnie dokładnie taka sama sytuacja. Blokada kont bez wyjaśnienia , złożyłam dwukrotnie reklamacje na które dostałam odpowiedz , ze nie mogą mi udzielić żadnych wyjaśnień. Jedyna możliwość to wskazanie innego konta, w innym banku do przelania środków. Tak wiec zrobiłam i czekam 3 dzień na wykonanie tego zlecenia przez ING. Mam nadzieje ze sprawa zainteresują się media i prokuratura. Zalecam omijanie tego banku szerokim łukiem
dorpie6800
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
3
07-04-2023
Wiadomość 9 z 15 (17 565 wyświetleń)

Re: Re.: Zablokowane konto bez żadnej informacji

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Pani zgłoszenia z prośbą o przeksięgowanie pieniędzy. Taką dyspozycję staramy się zrealizować możliwie jak najszybciej. Pani zgłoszenie możemy sprawdzić na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69 po potwierdzeniu danych.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 10 z 15 (17 453 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING

Najwidoczniej nie korzystasz z funkcjonalności/usług, przy których te błędy są Emotikon: Szczęśliwy

03-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wiem, dlatego o tym piszę.

03-11-2024
Re.: Restrukturyzacja

Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.

02-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy