Typowe w ING, brak kompetencji, wiedzy, nagminne łamanie praw klientów, pozostawianie człowieka bez środków do życia z szarpanymi nerwami- cały pomarańczowy złodziejski niedouczony skład. https://rf.gov.pl/ zgłaszaj sprawę do rzecznika, niech w końcu skończy się ich robienie sobie jaj z ludzi.. i przede wszystkim opowiadaj każdej osobie z którą rozmawiasz o tym, żeby omijali ich z daleka bo to naj...
P.s. doskonale rozumiem, że nie zawsze da się rozwiązać wszystko w trakcie"jednej rozmowy", ale proszę o nieodpowiadanie mi jak automatyczny bot, bo to tylko jeszcze bardziej świadczy na niekorzyść wszystkich osób związanych z pomarańczowym paradoksem. Po pierwsze zero informacji przy założeniu blokady. Po drugie, nie oczekiwałam rozwiązania w ciągu JEDNEJ rozmowy, bo był to cały weekend prób, póź...
Byłam dziś w oddziale banku, pani niestety RÓWNIEŻ nie mogła zobaczyć/udzielić żadnej informacji. Po 40 minutach wiszenia na telefonie szukając pomocy gdzieś wyżej, niestety jedyne co zaproponowała to napisanie ponaglenia do istnjejacej reklamacji. Pal licho codzienne wydatki, ale.. Kto odpowie za zaległości w opłatach, przede wszystkim za straty moralne??? Czy wg was to jest normalne?
Przeklinam dzień, w którym założyłam konto w ING. Pomijając milion innych utrudnień, które serwowali mi dotychczas bardzo często, tym razem doprowadzili mnie na skraj załamania, mam tylko nadzieję, że jeśli doprowadzicie skutecznie do tragedii to ktoś w tym "banku" za to odpowie!! Kilka przykładów: tankujecie w środku nocy samochód, nauczeni przygodami upewniacie sie, że na koncie macie środki by ...