Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

BEZPRAWNE ZAJĘCIE ZASIŁKU NA DZIECKO!

Jeszcze do niedawna byłam zadowolona z usług banku.

Dzisiaj został zajęty zasiłek 500+ na moim koncie. Panie z infolinii twierdzą, że mogą w każdej chwili zająć ten zasiłek, ponieważ jest wypłacany przez Centrum Usług Wspólnych a nie przez Ośrodek Pomocy Społecznej. Nie dociera tłumaczenie, że Centrum Usług Wspólnych mieści się w GOPSie i jest jego częścią. Nie pomaga tłumaczenie, żeby sprawdziły, że adres na przelewie to adres GOPSu. Pytałam w jaki sposób mogę udowodnić że pieniądze to zasiłek 500+ i otrzymałam odpowiedź, że pisemnie pocztą. Pytałam na jaki adres mam to przesłać, panie nie wiedzą. Żal i wstyd! Zostaje droga sądowa.

Odpowiedz
0 Lajków
MychaOi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-02-2017
Wiadomość 1 z 4 (9 841 wyświetleń)

Re.: BEZPRAWNE ZAJĘCIE ZASIŁKU NA DZIECKO!

@MychaOi Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Proszę prześlij do nas wiadomość przez swoją skrzynkę w bankowości elektronicznej lub skontaktuj się z naszą infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62 / 800 163 012. Nasi analitycy odniosą się do tego o czym piszesz. Przez naszą społeczność nie mamy żadnego wglądu do danych klientów, dlatego też prosimy o ponowny kontakt kanałem szyfrowanym.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (9 837 wyświetleń)

Re.: BEZPRAWNE ZAJĘCIE ZASIŁKU NA DZIECKO!

Sytuacja nieciekawa.

Czy instytucje wypłacające 500+ nie powinny być wprowadzone do specjalnego rejestru?

Druga sprawa to tytuł przelewu, który powinien być jasno określony dla ośrodków pomocy społecznej.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (9 661 wyświetleń)

Re.: BEZPRAWNE ZAJĘCIE ZASIŁKU NA DZIECKO!

Typowe w ING, brak kompetencji, wiedzy, nagminne łamanie praw klientów, pozostawianie człowieka bez środków do życia z szarpanymi nerwami- cały pomarańczowy złodziejski niedouczony skład. https://rf.gov.pl/ zgłaszaj sprawę do rzecznika, niech w końcu skończy się ich robienie sobie jaj z ludzi.. i przede wszystkim opowiadaj każdej osobie z którą rozmawiasz o tym, żeby omijali ich z daleka bo to najzwyczajniej rzecz ujmując oszuści i złodzieje.
Joanna1605
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
9
31-01-2022
Wiadomość 4 z 4 (4 755 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Jak długo czekasz? Znasz powód wcześniejszej odmowy?

09-12-2024
Re.: Kredyt dokumenty elektroniczny podpis

Istnieje możliwość przyjmowania wymaganych dokumentów tj. np.: zaświadczenia o dochodzie, zaświadczenia z Urzędu Skarbowego/ZUS/KRUS z kwalifikowanym podpisem elektronicznym/kwalifikowaną pieczęcią. T

...

09-12-2024
Re.: Awaria bankomatu i utrata gotówki podczas wpłaty

Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia do działu reklamacyjnego.

09-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy