Odpowiedz

Blokada konta

Dobry wieczór, syndyk wysłała list z informacją o odblokowaniu konta. Wysłała mi potwierdzenie, że otrzymali Państwo list 29.01.2022. Dalej czekam na odblokowanie konta. Jak długo jeszcze mam czekać?
Odpowiedz
0 Lajków
roksana9890
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
1
08-02-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 309 wyświetleń)

Re: Blokada konta

Zdaję sobie sprawę, że brak możliwości korzystani z konta może być bardzo niekomfortowe. Każdą dyspozycja dotycząca syndyka i zarządzania przez niego rachunkiem powinna zostać złożona w oddziale naszego banku.

Przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie więc możemy odpowiedzieć tylko na ogólne pytania w zakresie bankowości.

Skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią pod numerem 32 357 00 69.

Gdy specjalista potwierdzi Twoją tożsamość przyjrzy się Twojemu rachunkowi i odpowie na wszystkie Twoje pytania.

 

***

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. 

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (3 271 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kredyt gotowkowy bez zgody wspolmalzonka

Małżonek tylko wyraża zgodę. Nie musi być wówczas kredytobiorcą, ani też nie podpisuje się na umowie kredytowej. Nie są zatem weryfikowane dochody małżonka. 

18-01-2025
Kredyt HIPOTECZNY - kończy się oprocentowanie stałe (pierwsze 5 lat) - spora nadpłata

Witam,

 

opis parametrów kredytu:

 

kwota kredytu - 150 000 zł

oprocentowanie stałe - 3,03%

okres trwania 15 lat

(01.12.2025 kończy się pierwsze 5 lat oprocentowania stałego)

(kredyt nigdy nie był nadpłacany)

...

18-01-2025
Re.: Kółeczko się kręci

Adres do logowania to https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login, a do właściwego adresu do zalogowania zawsze wejdziesz wybierając naszą stronę https://www.ing.pl/ a potem Moje ING -> Zaloguj.

18-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy