Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz
Highlighted

BEZPRAWNE ZAJĘCIE ZASIŁKU NA DZIECKO!

Jeszcze do niedawna byłam zadowolona z usług banku.

Dzisiaj został zajęty zasiłek 500+ na moim koncie. Panie z infolinii twierdzą, że mogą w każdej chwili zająć ten zasiłek, ponieważ jest wypłacany przez Centrum Usług Wspólnych a nie przez Ośrodek Pomocy Społecznej. Nie dociera tłumaczenie, że Centrum Usług Wspólnych mieści się w GOPSie i jest jego częścią. Nie pomaga tłumaczenie, żeby sprawdziły, że adres na przelewie to adres GOPSu. Pytałam w jaki sposób mogę udowodnić że pieniądze to zasiłek 500+ i otrzymałam odpowiedź, że pisemnie pocztą. Pytałam na jaki adres mam to przesłać, panie nie wiedzą. Żal i wstyd! Zostaje droga sądowa.

Odpowiedz
0 Lajków
MychaOi
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
21-02-2017
Wiadomość 1 z 3 (4 031 wyświetleń)
Highlighted

Re.: BEZPRAWNE ZAJĘCIE ZASIŁKU NA DZIECKO!

@MychaOi Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Proszę prześlij do nas wiadomość przez swoją skrzynkę w bankowości elektronicznej lub skontaktuj się z naszą infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62 / 800 163 012. Nasi analitycy odniosą się do tego o czym piszesz. Przez naszą społeczność nie mamy żadnego wglądu do danych klientów, dlatego też prosimy o ponowny kontakt kanałem szyfrowanym.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
551
166
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (4 028 wyświetleń)
Highlighted

Re.: BEZPRAWNE ZAJĘCIE ZASIŁKU NA DZIECKO!

Sytuacja nieciekawa.

Czy instytucje wypłacające 500+ nie powinny być wprowadzone do specjalnego rejestru?

Druga sprawa to tytuł przelewu, który powinien być jasno określony dla ośrodków pomocy społecznej.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (3 853 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Dziękuję za informację i liczę, że w niedługim czasie pojawią się możliwości płacenia zegarkami Samsung z systemem Tizen. Pozdrawiam.

23-09-2020
Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Przekazałem Twoją sugestię do osób zajmujących się rozwojem naszej bankowości mobilnej. W najbliższej przyszłości nie mamy jednak takich planów. Jeżeli coś się zmieni, to damy znać.

23-09-2020
Problem ze zmianą wizerunku karty

Witam,

od jakiegoś czasu mam problem ze zmianą wizerunku karty, za każdym razem pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać danych". Karta nie traci ważności. Co jeszcze może być przeszkodą?

23-09-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy