21-02-2017 16:14
Jeszcze do niedawna byłam zadowolona z usług banku.
Dzisiaj został zajęty zasiłek 500+ na moim koncie. Panie z infolinii twierdzą, że mogą w każdej chwili zająć ten zasiłek, ponieważ jest wypłacany przez Centrum Usług Wspólnych a nie przez Ośrodek Pomocy Społecznej. Nie dociera tłumaczenie, że Centrum Usług Wspólnych mieści się w GOPSie i jest jego częścią. Nie pomaga tłumaczenie, żeby sprawdziły, że adres na przelewie to adres GOPSu. Pytałam w jaki sposób mogę udowodnić że pieniądze to zasiłek 500+ i otrzymałam odpowiedź, że pisemnie pocztą. Pytałam na jaki adres mam to przesłać, panie nie wiedzą. Żal i wstyd! Zostaje droga sądowa.
21-02-2017 16:39
@MychaOi Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Proszę prześlij do nas wiadomość przez swoją skrzynkę w bankowości elektronicznej lub skontaktuj się z naszą infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62 / 800 163 012. Nasi analitycy odniosą się do tego o czym piszesz. Przez naszą społeczność nie mamy żadnego wglądu do danych klientów, dlatego też prosimy o ponowny kontakt kanałem szyfrowanym.
25-02-2017 05:51
Sytuacja nieciekawa.
Czy instytucje wypłacające 500+ nie powinny być wprowadzone do specjalnego rejestru?
Druga sprawa to tytuł przelewu, który powinien być jasno określony dla ośrodków pomocy społecznej.
08-02-2022 13:19
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |