31-01-2022 10:29
01-02-2022 07:37
Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Nie zawsze wszystko możemy wyjaśnić w trakcie jednej rozmowy. Czasami jest potrzebny kontakt z inną jednostką. Dlatego specjalista zgłosił reklamację. Zawsze staramy się przygotować odpowiedź szybciej niż maksymalny czas w zgłoszeniu.
Proszę o numer reklamacji. Przekażę prośbę o szybsze zajęcie się Pani sprawą.
04-02-2022 23:58
08-02-2022 13:03
08-02-2022 13:06
08-02-2022 13:12
09-02-2022 13:18
Proszę, by poczekała Pani na rozpatrzenie zgłoszenia.
Jeśli nie udało się wyjaśnić sprawy zablokowanego konta, na podstawie reklamacji specjaliści odniosą się do tej sytuacji.
Chciałabym pomóc ale nie mamy tutaj podglądu do Pani konta oraz tego zgłoszenia.
Mam nadzieję, że niebawem otrzyma Pani odpowiedź z wyjaśnieniami. W zgłoszeniu powinna Pani otrzymać informację o powodzie blokady.
21-10-2022 07:29
07-04-2023 11:47
08-04-2023 11:55
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Pani zgłoszenia z prośbą o przeksięgowanie pieniędzy. Taką dyspozycję staramy się zrealizować możliwie jak najszybciej. Pani zgłoszenie możemy sprawdzić na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69 po potwierdzeniu danych.
Nie wiem co ING robiło w tym tygodniu z kartami płatniczymi (mieliśmy chyba 3 lub 4 przerwy techniczne z tym związane), ale po którejś z tych przerw przestałem otrzymywać jakiekolwiek powiadomienia pu
... 19-01-2025Co się w ING stało z prośbami o przelew BLIK?
Od jakiegoś czasu po każdej akceptacji (lub odrzuceniu) prośby aplikacja wyświetla komunikat "Nie udało się pobrać danych" pomimo tego, że prośba została z
... 19-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |