Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Wypowiedzenie umowy na rachunek bankowy w przypadku nieistniejącej już spółki cywilnej

Witam,

 

jestem współwłaścicielem rachunku bankowego spółki cywilnej, która już nieistnieje 2 lata. Chciałbym zamknąć już to konto, a przynajmniej nie figurować jako jego współwłaściciel. Czy mogę samemu rozwiązać umowę i wówczas konto będzie należeć tylko do dawnego wspólnika? Jak wygląda tak procedura w przypadku banku ING?

Odpowiedz
0 Lajków
jacek_ad
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-01-2017
Wiadomość 1 z 4 (7 323 wyświetleń)

Re.: Wypowiedzenie umowy na rachunek bankowy w przypadku nieistniejącej już spółki cywilnej

Konto firmowe dla spółki można zamknąć tylko w oddziale banku. W tym celu powinny zjawić się osoby wskazane, zgodnie z umową spółki, do jej reprezentacji.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (7 242 wyświetleń)

Re.: Wypowiedzenie umowy na rachunek bankowy w przypadku nieistniejącej już spółki cywilnej

Co w przypadku kiedy nie ma takiej możliwości? Były wspólnik nie mieszka w kraju.

Odpowiedz
0 Lajków
jacek_ad
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-01-2017
Wiadomość 3 z 4 (7 199 wyświetleń)

Re.: Wypowiedzenie umowy na rachunek bankowy w przypadku nieistniejącej już spółki cywilnej

Możesz załatwić formalności sam, jeżeli została ustalona jednoosobowa reprezentacja.

Jeżeli reprezentacja jest dwuosobowa to potrzebne będzie pełnomocnictwo notarialne zgodnie z regulaminem, potwierdzone:

1) w kraju przez notariusza;
2) za granicą przez polską placówkę dyplomatyczną, konsularną lub notariusza kraju, z którym Rzeczpospolita Polska podpisała umowę o pomocy prawnej w sprawach cywilnych lub potwierdzone urzędowo lub notarialnie wraz z dołączoną apostille w rozumieniu konwencji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (7 157 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy