07-01-2017 22:47
Witam! UStanowiłam mojego męża pełnomocnikiem do mojego konta. (zrobiłam to przez internet w bankowosci internetowej), i czy dostep do mojego konta w jego aplikacji mozna tylko ustanowic poprzez wizyte w banku ? CZy nie powinien dostep mojego konta pojawic sie automatycznie w jego aplikacji?
08-01-2017 21:53
Twój mąż, jako pełnomocnik, powinien widzieć te konto zarówno w pełnej wersji bankowości internetowej, jak również w aplikacji mobilnej. Jeżeli jest inaczej to prosimy o kontakt z nami przez telefon: 32 357 00 69/ 801 222 222.
W takiej sytuacji po zasileniu konta system automatycznie pobierze pieniądze na spłatę raty. Przekazanie informacji o zadłużeniu do BIKu zależy to od czasu opóźnienia w spłacie. Abyśmy mogli to spraw
... 15-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
3 | |
3 | |
3 | |
2 |