07-01-2017 22:47
Witam! UStanowiłam mojego męża pełnomocnikiem do mojego konta. (zrobiłam to przez internet w bankowosci internetowej), i czy dostep do mojego konta w jego aplikacji mozna tylko ustanowic poprzez wizyte w banku ? CZy nie powinien dostep mojego konta pojawic sie automatycznie w jego aplikacji?
08-01-2017 21:53
Twój mąż, jako pełnomocnik, powinien widzieć te konto zarówno w pełnej wersji bankowości internetowej, jak również w aplikacji mobilnej. Jeżeli jest inaczej to prosimy o kontakt z nami przez telefon: 32 357 00 69/ 801 222 222.
Dzień dobry
Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie).
W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe mieszkanie w związku z
... 13-01-2025Cześć, zastanawiam się, czy w naszej firmie opłaca się zainwestować w ekspres do kawy. Mamy mały zespół, ale każdy lubi dobrą kawę, a nie chce się już latać do sklepu po gotowce. Może ktoś poleci, czy
... 13-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |