Odpowiedz

Pełnomocnik

Witam! UStanowiłam mojego męża pełnomocnikiem do mojego konta. (zrobiłam to przez internet w bankowosci internetowej), i czy dostep do mojego konta w jego aplikacji mozna tylko ustanowic poprzez wizyte w banku ? CZy nie powinien dostep mojego konta pojawic sie automatycznie w jego aplikacji?

Odpowiedz
0 Lajków
kamienna1991
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-01-2017
Wiadomość 1 z 2 (10 954 wyświetleń)

Re.: Pełnomocnik

Twój mąż, jako pełnomocnik, powinien widzieć te konto zarówno w pełnej wersji bankowości internetowej, jak również w aplikacji mobilnej. Jeżeli jest inaczej to prosimy o kontakt z nami przez telefon: 32 357 00 69/ 801 222 222.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (10 906 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas decyzji

Zostawiam dla innych:

- Na ostateczną decyzję w ING trzeba trochę poczekać, ja czekałem 1,5 miesiąca

- Wybierajcie ogarniętych doradców, którzy wiedzą jak ING działa - pomoże to Wam zaoszczędzić nieco c

...

06-04-2025
zmiana marży w aneksie

Cześć,
mam pytanie do osób, które brały kredyt hipoteczny i później podpisywały aneks dotyczący stałego oprocentowania.

W 2021 roku zawarłem umowę kredytową z marżą 1,85 p.p., która – zgodnie z zapisami

...

06-04-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Zamiast odnieść się do badań, to wrzucasz chochoły z argumentami, o których nikt nie pisał Emotikon: Szczęśliwy Badania naukowe są po to, by je falsyfikować - proszę, wstaw badania, które sugerują, że menadżery haseł nie...

06-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy