Odpowiedz

Pełnomocnik

Witam! UStanowiłam mojego męża pełnomocnikiem do mojego konta. (zrobiłam to przez internet w bankowosci internetowej), i czy dostep do mojego konta w jego aplikacji mozna tylko ustanowic poprzez wizyte w banku ? CZy nie powinien dostep mojego konta pojawic sie automatycznie w jego aplikacji?

Odpowiedz
0 Lajków
kamienna1991
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-01-2017
Wiadomość 1 z 2 (10 355 wyświetleń)

Re.: Pełnomocnik

Twój mąż, jako pełnomocnik, powinien widzieć te konto zarówno w pełnej wersji bankowości internetowej, jak również w aplikacji mobilnej. Jeżeli jest inaczej to prosimy o kontakt z nami przez telefon: 32 357 00 69/ 801 222 222.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (10 307 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Ile lat wstecz ING bierze pod uwagę w ryczałcie?

biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.

 

Martyna, you are useless.

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy