Odpowiedz

Pełnomocnik

Witam! UStanowiłam mojego męża pełnomocnikiem do mojego konta. (zrobiłam to przez internet w bankowosci internetowej), i czy dostep do mojego konta w jego aplikacji mozna tylko ustanowic poprzez wizyte w banku ? CZy nie powinien dostep mojego konta pojawic sie automatycznie w jego aplikacji?

Odpowiedz
0 Lajków
kamienna1991
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-01-2017
Wiadomość 1 z 2 (10 282 wyświetleń)

Re.: Pełnomocnik

Twój mąż, jako pełnomocnik, powinien widzieć te konto zarówno w pełnej wersji bankowości internetowej, jak również w aplikacji mobilnej. Jeżeli jest inaczej to prosimy o kontakt z nami przez telefon: 32 357 00 69/ 801 222 222.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
760
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (10 234 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Bank chciał pobrać dwie raty w jednym terminie

Na infolinii oczywiście też nikt nie może mi pomóc tylko można złożyć reklamację, to po prostu jakiś żart z państwa strony.

11-12-2023
Re: Bank chciał pobrać dwie raty w jednym terminie

Przykro mi, jednak przez Forum nie możemy sprawdzić Twojej sytuacji w systemie. Proszę skontaktuj się z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 57.

Historia czatu za

...

11-12-2023
Re: Odrzucenie płatności BLIK

Skontaktuj się, proszę, z naszymi specjalistami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam będziemy Ci mogli pomóc i przyjmiemy w tej sprawie odpowiednie zgłoszenie. Nasi specjaliści dostępni są w dni r

...

11-12-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy