Odpowiedz
Mam sporo uwag co do serwisu ING , które zgłaszałem w Banku . Lecz nie udało mi się skontaktować z osobą która jest bardziej kompetentna w polityce banku.Prosze o kontakt odpowiedniej osoby.
Odpowiedz
0 Lajków
PB
PB
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-11-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 104 wyświetleń)

Re: Uwagi

Prosimy, daj nam znać tutaj, co możemy poprawić. Przekażemy informacje do zespołu, który odpowiada za naszą bankowość internetową. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 043 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

@websafe płotki nie płotki zawsze to pieniądz - przy przejściu na ING Business zmieniają się opłaty.

23-05-2025
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

A pozwalają już JDG przechodzić na ING Business? Mnie na przestrzeni 8 miesięcy dwa razy obiecano, że ktoś z banku się w tej sprawie ze mną skontaktuje i lipa. Widocznie ich takie płotki nie interesuj...

23-05-2025
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

Skandal! Lakoniczny komunikat bez jakiegokolwiek wyjaśnienia. Przelewy staną się uciążliwe. Czas zacząć szukać alternatywy.

23-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy