Odpowiedz
Mam sporo uwag co do serwisu ING , które zgłaszałem w Banku . Lecz nie udało mi się skontaktować z osobą która jest bardziej kompetentna w polityce banku.Prosze o kontakt odpowiedniej osoby.
Odpowiedz
0 Lajków
PB
PB
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-11-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 644 wyświetleń)

Re: Uwagi

Prosimy, daj nam znać tutaj, co możemy poprawić. Przekażemy informacje do zespołu, który odpowiada za naszą bankowość internetową. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1077
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 583 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie wydał pieniędzy mimo błędu transakcji

Przykro nam, że wpłatomat nie zadziałał prawidłowo Emotikon: Smutny Przekazaliśmy numer reklamacji do analityków z prośbą o pilną weryfikację Twojego zgłoszenia.

18-07-2024
Re.: Czas rozpatrywania wniosku

Standardowo, czas to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów. Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące statusu swojego wniosku i czasu jego rozpatrzenia, skontaktuj się z doradcą, z którym go składałeś

...

18-07-2024
Nie można dodać karty ING Visa do Google Pay

Witam. Borykam się z takim problemem, bo ja nie mogę dodać swojej karty ING Visa do Google Pay. Wyskakuje mi taki błąd: "Tej karty nie można używać do płatności zbliżeniowych", wszystkie opcje w aplik

...

18-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy