Odpowiedz
Mam sporo uwag co do serwisu ING , które zgłaszałem w Banku . Lecz nie udało mi się skontaktować z osobą która jest bardziej kompetentna w polityce banku.Prosze o kontakt odpowiedniej osoby.
Odpowiedz
0 Lajków
PB
PB
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-11-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 753 wyświetleń)

Re: Uwagi

Prosimy, daj nam znać tutaj, co możemy poprawić. Przekażemy informacje do zespołu, który odpowiada za naszą bankowość internetową. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 692 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy