Odpowiedz

Utrata ważności dowodu

Dzień dobry,

Za niecały miesiąc kończy mi się ważność dowodu. Niestety apka przypomniała o tym późno bo w tym tygodniu - że za miesiąc kończy się ważność dowodu i że zablokują transakcje.
Za dwa dni pójdę złożyć wniosek o nowy dowód bo ze względu na pracę nie udało mi się to w tym tygodniu.

I mam w związku z tym pytanie, urząd wyrabia dowód do 30 dni a ja mam 20 dni ważny obecny. Co w przypadku gdy nie będę mieć jeszcze nowego dowodu? Czy możliwość transakcji zablokuje się od razu czy po jakimś czasie? Ile mam czasu na aktualizację? Czy jest to tylko blokada transakcji które wysyłam ale przelewy wciąż mogą wpływać?
Czy po otrzymaniu nowego dowodu wystarczy wpisać jego kod w aplikacji w ustawieniach? będę mieć do niej dostęp?

Potrzebuję dokładnie wiedzieć czy ten tydzień po utracie ważności dowodu gdy będę czekać na nowy, na cokolwiek związanego z moim kontem i transakcjami wpłynie negatywnie. Nie znalazłam na ten temat dokładnych informacji.

Dziękuję
Odpowiedz
0 Lajków
susibaka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
21-01-2023
Wiadomość 1 z 5 (11 710 wyświetleń)

Re: Utrata ważności dowodu

Kiedy Twój aktualny dokument straci ważność, nie będziesz mogła zawierać z nami nowych umów, np. otwierać nowych kont, wnioskować o kredyt itp. Natomiast jeśli zaktualizujesz dowód po 10 dniach, to dodatkowe ograniczenia nie zostaną wprowadzone. Nadal będziesz mogła wykonywać i odbierać przelewy, płacić kartą itp.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
611
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 5 (11 654 wyświetleń)

Re: Utrata ważności dowodu

Jeżeli tak jest to mi to bardzo pomoże, właśnie potrzebowałam wiedzieć, ile dokładnie dni po utracie ważności dowodu mam na aktualizację. Urząd wyrabia dowód do 30 dni więc powinno być ok.
Dziękuję bardzo za odpowiedź

Pozdrawiam!
susibaka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
21-01-2023
Wiadomość 3 z 5 (11 638 wyświetleń)

Re: Utrata ważności dowodu

Czyli całkowita blokada jest po 10 dniach od utraty waznosci .Prosze mi powiedziec co wtedy sie stanie?Czy przelewy beda przychodzić na konto,czy dziala polecenie zapłaty ,czy platnosc abonamentu Adobe moze byc pobrana z karty debetowej Jezeli sa środki ,czy widze saldo konta i moge wygenerować wyciąg .Przebywam za granica a nowy dowod czeka na mnie w urzedzie miasta ,niestety nie zdazylam go odebrac.Mam paszport i aplikacje mObywatel .
Odpowiedz
0 Lajków
agnofi4159
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
04-10-2023
Wiadomość 4 z 5 (9 570 wyświetleń)

Re: Utrata ważności dowodu

Trudno jest nam określić jednoznacznie taki czas. Dokładne terminy otrzymasz w wiadomości w Moje ING, jeśli dojdzie już do sytuacji, gdzie Twój dokument utraci ważność. 

Będziemy mogli przyjąć przelewy na Twoje konto, natomiast mogą pojawić się ograniczenia związane z wszystkimi obciążeniami na rachunku. A więc stałe zlecenia, subskrypcje (abonamenty) na karcie tip. 

 

Prosimy o jak najszybszą aktualizację takiego dokumentu. Dodanie paszportu czy dowodu z mObywatela wykonasz podczas wizyty w naszej placówce bankowej. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
494
88
18-01-2021
Wiadomość 5 z 5 (9 541 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

Na to, aby przekazać Ci naszą decyzję kredytową, potrzebujemy 21 dni kalendarzowych od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty.

08-11-2025
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Dostałam niestety odpowiedź, że pieniądze mogą być zablokowane do 30 dni, a w tym czasie odbiorca powinien rozliczyć płatność...

W jaki sposób ma to zrobić odbiorca (czyli cirle k) jak to ING odrzucił

...

08-11-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Zawsze byłam zadowolona ze zmian wprowadzanych w panelu. Tym razem coś poszło nie tak, robienie przelewów teraz jest bardzo męczące, za dużo różnych zbędnych treści, wszystko nieczytelne. Robienie prz...

07-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy