Odpowiedz

Utrata ważności dowodu

Dzień dobry,

Za niecały miesiąc kończy mi się ważność dowodu. Niestety apka przypomniała o tym późno bo w tym tygodniu - że za miesiąc kończy się ważność dowodu i że zablokują transakcje.
Za dwa dni pójdę złożyć wniosek o nowy dowód bo ze względu na pracę nie udało mi się to w tym tygodniu.

I mam w związku z tym pytanie, urząd wyrabia dowód do 30 dni a ja mam 20 dni ważny obecny. Co w przypadku gdy nie będę mieć jeszcze nowego dowodu? Czy możliwość transakcji zablokuje się od razu czy po jakimś czasie? Ile mam czasu na aktualizację? Czy jest to tylko blokada transakcji które wysyłam ale przelewy wciąż mogą wpływać?
Czy po otrzymaniu nowego dowodu wystarczy wpisać jego kod w aplikacji w ustawieniach? będę mieć do niej dostęp?

Potrzebuję dokładnie wiedzieć czy ten tydzień po utracie ważności dowodu gdy będę czekać na nowy, na cokolwiek związanego z moim kontem i transakcjami wpłynie negatywnie. Nie znalazłam na ten temat dokładnych informacji.

Dziękuję
Odpowiedz
0 Lajków
susibaka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
21-01-2023
Wiadomość 1 z 3 (1 091 wyświetleń)

Re: Utrata ważności dowodu

Kiedy Twój aktualny dokument straci ważność, nie będziesz mogła zawierać z nami nowych umów, np. otwierać nowych kont, wnioskować o kredyt itp. Natomiast jeśli zaktualizujesz dowód po 10 dniach, to dodatkowe ograniczenia nie zostaną wprowadzone. Nadal będziesz mogła wykonywać i odbierać przelewy, płacić kartą itp.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
516
115
19-03-2018
Wiadomość 2 z 3 (1 035 wyświetleń)

Re: Utrata ważności dowodu

Jeżeli tak jest to mi to bardzo pomoże, właśnie potrzebowałam wiedzieć, ile dokładnie dni po utracie ważności dowodu mam na aktualizację. Urząd wyrabia dowód do 30 dni więc powinno być ok.
Dziękuję bardzo za odpowiedź

Pozdrawiam!
susibaka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
21-01-2023
Wiadomość 3 z 3 (1 019 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

Dzień dobry

Niestety dzisiaj problem powrócił. Znowu próba 3-krotnej próby zalogowania się do Mojego ING  i dopiero 3cia próba zakończona sukcesem i od dziś znowu każda próba logowania tak u mnie wyglą

...

31-03-2023
Re: Kredyt hipoteczny dla studenta umowa zlecenie

Miło nam, że zainteresowałeś się naszą ofertą kredytu hipotecznego, ale niestety nie akceptujemy dochodu z umowy zlecenia.

31-03-2023
Re: Apple Pay i nowa karta

Po aktywacji nowej karty, należy zaktualizować dane w Apple Pay.

31-03-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy