04-10-2023 21:39
05-10-2023 21:28
Rozumiemy, że sprawa jest dla Ciebie ważna, odpowiedzi udzieliliśmy w wątkach tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/Utrata-wa%C5%BCno%C5%9Bci-dowodu/m-p/41950#M33... oraz tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/Czemu-po-terminie-wa%C5%BCno%C5%9Bci-Dowodu-Os... .
Skontaktuj się proszę z nami na czacie w Moje ING, postaramy się pomóc w rozwiązaniu tej sytuacji.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |