04-10-2023 21:39
05-10-2023 21:28
Rozumiemy, że sprawa jest dla Ciebie ważna, odpowiedzi udzieliliśmy w wątkach tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/Utrata-wa%C5%BCno%C5%9Bci-dowodu/m-p/41950#M33... oraz tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/Czemu-po-terminie-wa%C5%BCno%C5%9Bci-Dowodu-Os... .
Skontaktuj się proszę z nami na czacie w Moje ING, postaramy się pomóc w rozwiązaniu tej sytuacji.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025