04-10-2023 21:39
05-10-2023 21:28
Rozumiemy, że sprawa jest dla Ciebie ważna, odpowiedzi udzieliliśmy w wątkach tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/Utrata-wa%C5%BCno%C5%9Bci-dowodu/m-p/41950#M33... oraz tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/Czemu-po-terminie-wa%C5%BCno%C5%9Bci-Dowodu-Os... .
Skontaktuj się proszę z nami na czacie w Moje ING, postaramy się pomóc w rozwiązaniu tej sytuacji.
Jeśli nie mamy Twojego aktualnego dokumentu tożsamości lub innych aktualnych danych, nie możemy spełnić naszych obowiązków, które określa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terr
... 29-04-2024Witam,
jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś prob
... 29-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |