21-01-2023 19:03
22-01-2023 17:19
Kiedy Twój aktualny dokument straci ważność, nie będziesz mogła zawierać z nami nowych umów, np. otwierać nowych kont, wnioskować o kredyt itp. Natomiast jeśli zaktualizujesz dowód po 10 dniach, to dodatkowe ograniczenia nie zostaną wprowadzone. Nadal będziesz mogła wykonywać i odbierać przelewy, płacić kartą itp.
22-01-2023 18:45
05-10-2023 17:20
05-10-2023 21:27
Trudno jest nam określić jednoznacznie taki czas. Dokładne terminy otrzymasz w wiadomości w Moje ING, jeśli dojdzie już do sytuacji, gdzie Twój dokument utraci ważność.
Będziemy mogli przyjąć przelewy na Twoje konto, natomiast mogą pojawić się ograniczenia związane z wszystkimi obciążeniami na rachunku. A więc stałe zlecenia, subskrypcje (abonamenty) na karcie tip.
Prosimy o jak najszybszą aktualizację takiego dokumentu. Dodanie paszportu czy dowodu z mObywatela wykonasz podczas wizyty w naszej placówce bankowej.
Witam,
Przez dłuższy czas nie używałem aplikacji, ale mało przezornie ją zaktualizowałem, po czym nie mogę się normalnie zalogować.
Po włączeniu apki jedyne opcje do wyboru to:
1. Aktywuj aplikację,
2. Z
... 18-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
20 | |
10 | |
8 | |
7 | |
5 |