02-08-2019 12:40
No i kolejny idiotyczny pomysł czyli usunięcie przelewów na telefon z aplikacji internetowej. Nie wiem czy nikomu do głowy nie przychodzi, że generalnie łatwiej jest sobie skopiować numer telefonu używając komputera niż telefonu.
Zamiast czegoś co faktycznie ułatwi życie to tylko co raz więcej spamu przy logowaniu (człowiek loguje się wykonać operacje bankowe a nie czytać nachalny spam o średnio opłacalnych produktach) i usuwanie funkcji
05-08-2019 15:11
Przykro nam, że ta zmiana wywołała u Ciebie negatywne emocje. Przelewy na telefon w aplikacji mobilnej są dużo łatwiejsze do wykonania niż te, które były dostępne w Moim ING. Wykonując przelew na telefon w aplikacji mobilnej możesz korzystać ze swojej książki telefonicznej. Nie musisz kopiować numeru telefonu, ani wpisywać go ręcznie. Wraz z aktualizacją podwyższyliśmy limity przelewów na telefon. Maksymalna kwota jaką możesz wysłać dziennie tym sposobem to 1000 zł (maksymalnie 500 zł w jednej transakcji).
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |