Daj znać jaki rezultat bo jestem ciekaw. Problem rzecz jasna leży w całym systemie. Obecnie, żeby normalnie funkcjonować musisz posiadać konto w banku (nawet jako osoba fizyczna, bo o prowadzeniu nawet jednoosobowej działalności już nie wspomnę) i w tym momencie zawsze z bankiem (jakimkolwiek) jesteś na straconej pozycji (nieważne jak chamskie i bezczelne zmiany wprowadzi w umowie) - bo co najwyże
Dopasowana usługa to taka która do mnie nie dzwoni, nie wysyła maili i ogólnie nie odzywa się za wyjątkiem sytuacji gdy pojawia się problem (naruszenie bezpieczeństwa, potwierdzenie ryzykownego przelewu itp) Bank ma mi dostarczyć konto bo niestety taki jest przepis prawny w tym kraju i koniec.
Chciałem bardzo pogratulować "geniuszowi" który odpowiada za najnowsze zmiany w tabeli opłat.
Chamskie wymuszenia zgód marketingowych to świetny sposób, żeby utrzymać klienta przy sobie. Zgódź się na to by bank mógł cię nękać bezwartościowym spamem mailowym i telefonicznym lub dołożymy opłaty za konto. Trzeba się rozejrzeć za innym bankiem
No i kolejny idiotyczny pomysł czyli usunięcie przelewów na telefon z aplikacji internetowej. Nie wiem czy nikomu do głowy nie przychodzi, że generalnie łatwiej jest sobie skopiować numer telefonu używając komputera niż telefonu.
Zamiast czegoś co faktycznie ułatwi życie to tylko co raz więcej spamu przy logowaniu (człowiek loguje się wykonać operacje bankowe a nie czytać nachalny spam o średnio op