Odpowiedz

Zmiany w prowizjach -

Chciałem bardzo pogratulować "geniuszowi" który odpowiada za najnowsze zmiany w tabeli opłat.

 

Chamskie wymuszenia zgód marketingowych to świetny sposób, żeby utrzymać klienta przy sobie. Zgódź się na to by bank mógł cię nękać bezwartościowym spamem mailowym i telefonicznym  lub dołożymy opłaty za konto. Trzeba się rozejrzeć za innym bankiem

Shai
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
12
02-08-2019
Wiadomość 1 z 20 (30 610 wyświetleń)

Re: Zmiany w prowizjach -

Przekazałem Twoją opinię o zmianie Tabeli Opłat i Prowizji do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
606
129
12-04-2017
Wiadomość 2 z 20 (30 443 wyświetleń)

Re.: Zmiany w prowizjach -

Panie konsultancie, proszę dołączyć również moją: żałosna próba psychomanipulacji ze strony decydentów. Ciekawe, co następne? Może 30% prowizji od przychodu?
Bankzdzierski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
3
15-02-2024
Wiadomość 3 z 20 (30 395 wyświetleń)

Re.: Zmiany w prowizjach -

Ej ale to grube jest bo poza tym że nagle konto za rok kosztuje ~230 zł to jeszcze przelewy bez tego warunku "aktywności" stają się płatne. Zgody na terror reklamowy w ogóle nie rozważam. 

Na początek wynoszę się do mbanku a potem się zobaczy. Przynajmniej na mnie ing na tym straci bo sześciocyfrowa kwota z tego rachunku wyparuje z banku...

whatever
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
4
16-02-2024
Wiadomość 4 z 20 (30 312 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

[ Edytowane ]

Udzielona zgoda marketingowa w praktyce oznacza, że bank w dedykowanych miejscach w systemach Moje ING lub ING Business będzie prezentował klientowi produkty banku i spółek grupy ING związane z bieżącym prowadzeniem działalności gospodarczej. Sporadycznie oferty będą również wysyłane drogą mailową i mogą dotyczyć produktów oferowanych przez inne podmioty. Ma to też na celu lepsze dopasowanie oferty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
161
23
02-09-2021
Wiadomość 5 z 20 (30 175 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

To jeśli z zapisu o aktywności zniknie informacja o tym że zgoda musi być na marketing telefoniczny i za pomocą poczty elektronicznej, zostanę w tym banku. 

whatever
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
4
16-02-2024
Wiadomość 6 z 20 (30 117 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

Dopasowana usługa to taka która do mnie nie dzwoni, nie wysyła maili i ogólnie nie odzywa się za wyjątkiem sytuacji gdy pojawia się problem (naruszenie bezpieczeństwa, potwierdzenie ryzykownego przelewu itp) Bank ma mi dostarczyć konto bo niestety taki jest przepis prawny w tym kraju i koniec.

 

 

Shai
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
12
02-08-2019
Wiadomość 7 z 20 (30 008 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

[ Edytowane ]

Udzielenie zgody marketingowej oznacza także geolokalizację urządzeń(!) posiadacza konta:

 

"Cele marketingowe – w ramach celów marketingowych możemy:

    • przekazywać, w tym wyświetlać lub przesyłać informacje handlowe,
    • geolokalizować Twoje urządzenia komunikacji elektronicznej lub telefonicznej,
    • łączyć Twoje dane z informacjami dotyczącymi Twojej sytuacji ekonomicznej, Twoich cech, zachowań lub preferencji, aby dopasować informacje handlowe do Twoich przewidywanych potrzeb (profilowanie). "

 

OGROMNIE rozczarowałam się ING... Apeluję o zmianę tych absurdalnych zapisów, bo już robię rozeznanie wśród ofert innych banków.

 

Log123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
20-02-2024
Wiadomość 8 z 20 (29 851 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

Ja jestem w szoku, że takie zmiany weszły w życie i złożyłem z tego tytułu reklamację.

Zalecam zrobienie tego samego, może w tym chorym banku ich skłoni do myślenia.

przemek1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
20-02-2024
Wiadomość 9 z 20 (29 822 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

Z ciekawości, na jakiej podstawie ta reklamacja? Bank może sobie dla kont firmowych zmienić regulamin, ich prawo?

Odpowiedz
0 Lajków
whatever
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
4
16-02-2024
Wiadomość 10 z 20 (29 654 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Awaria wpłatomatu

Przekazałam Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu, który tym się zajmuje.

14-06-2025
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

14-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy