14-02-2024 11:53
Chciałem bardzo pogratulować "geniuszowi" który odpowiada za najnowsze zmiany w tabeli opłat.
Chamskie wymuszenia zgód marketingowych to świetny sposób, żeby utrzymać klienta przy sobie. Zgódź się na to by bank mógł cię nękać bezwartościowym spamem mailowym i telefonicznym lub dołożymy opłaty za konto. Trzeba się rozejrzeć za innym bankiem
15-02-2024 11:54
Przekazałem Twoją opinię o zmianie Tabeli Opłat i Prowizji do odpowiedniego zespołu.
15-02-2024 17:50
16-02-2024 10:36
Ej ale to grube jest bo poza tym że nagle konto za rok kosztuje ~230 zł to jeszcze przelewy bez tego warunku "aktywności" stają się płatne. Zgody na terror reklamowy w ogóle nie rozważam.
Na początek wynoszę się do mbanku a potem się zobaczy. Przynajmniej na mnie ing na tym straci bo sześciocyfrowa kwota z tego rachunku wyparuje z banku...
17-02-2024 10:41 | Edytowano: 20-02-2024 15:29
Udzielona zgoda marketingowa w praktyce oznacza, że bank w dedykowanych miejscach w systemach Moje ING lub ING Business będzie prezentował klientowi produkty banku i spółek grupy ING związane z bieżącym prowadzeniem działalności gospodarczej. Sporadycznie oferty będą również wysyłane drogą mailową i mogą dotyczyć produktów oferowanych przez inne podmioty. Ma to też na celu lepsze dopasowanie oferty.
17-02-2024 22:20
To jeśli z zapisu o aktywności zniknie informacja o tym że zgoda musi być na marketing telefoniczny i za pomocą poczty elektronicznej, zostanę w tym banku.
18-02-2024 21:09
Dopasowana usługa to taka która do mnie nie dzwoni, nie wysyła maili i ogólnie nie odzywa się za wyjątkiem sytuacji gdy pojawia się problem (naruszenie bezpieczeństwa, potwierdzenie ryzykownego przelewu itp) Bank ma mi dostarczyć konto bo niestety taki jest przepis prawny w tym kraju i koniec.
20-02-2024 11:04 | Edytowano: 20-02-2024 11:05
Udzielenie zgody marketingowej oznacza także geolokalizację urządzeń(!) posiadacza konta:
"Cele marketingowe – w ramach celów marketingowych możemy:
OGROMNIE rozczarowałam się ING... Apeluję o zmianę tych absurdalnych zapisów, bo już robię rozeznanie wśród ofert innych banków.
20-02-2024 12:48
Ja jestem w szoku, że takie zmiany weszły w życie i złożyłem z tego tytułu reklamację.
Zalecam zrobienie tego samego, może w tym chorym banku ich skłoni do myślenia.
21-02-2024 11:08
Z ciekawości, na jakiej podstawie ta reklamacja? Bank może sobie dla kont firmowych zmienić regulamin, ich prawo?
Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |