02-08-2019 12:40
No i kolejny idiotyczny pomysł czyli usunięcie przelewów na telefon z aplikacji internetowej. Nie wiem czy nikomu do głowy nie przychodzi, że generalnie łatwiej jest sobie skopiować numer telefonu używając komputera niż telefonu.
Zamiast czegoś co faktycznie ułatwi życie to tylko co raz więcej spamu przy logowaniu (człowiek loguje się wykonać operacje bankowe a nie czytać nachalny spam o średnio opłacalnych produktach) i usuwanie funkcji
05-08-2019 15:11
Przykro nam, że ta zmiana wywołała u Ciebie negatywne emocje. Przelewy na telefon w aplikacji mobilnej są dużo łatwiejsze do wykonania niż te, które były dostępne w Moim ING. Wykonując przelew na telefon w aplikacji mobilnej możesz korzystać ze swojej książki telefonicznej. Nie musisz kopiować numeru telefonu, ani wpisywać go ręcznie. Wraz z aktualizacją podwyższyliśmy limity przelewów na telefon. Maksymalna kwota jaką możesz wysłać dziennie tym sposobem to 1000 zł (maksymalnie 500 zł w jednej transakcji).
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -
... 10-03-2025Cześć,
Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego.
Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym
... 10-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
3 | |
3 | |
3 | |
2 |