29-04-2022 15:50 | Edytowano: 29-04-2022 15:54
30-04-2022 15:58
Z kodów BLIK możesz korzystać, jeśli masz ukończone 13 lat i dostęp do aplikacji mobilnej.
BLIK aktywuje się automatycznie w aplikacji Moje ING mobile.
Jeżeli nie widzisz BLIKA, przejdź do ustawień BLIKA i wybierz Aktywuj.
Jeśli w dalszym ciągu nie możesz korzystać z BLIKA napisz do nas na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co się dzieje.
01-05-2022 21:54
Nie chcę zakładać nowego wątku
ale mam pytanie moja małżonka kiedyś była klientem
Dzisiaj chciała założyć konto direct z oko
uzupełniła dane, poszedł przelew weryfikacyjny
uzupełniła dane dowodu i nazwiska panieńskiego matki i na następnym ekranie pokazał się biały ekran i napis
Brak uprawnień
01-05-2022 23:39
W uzupełnieniu przyszedł sms uzupełnij wniosek i link. Ale nie procedowaliśmy dalej wniosku
02-05-2022 17:46
Odpowiem sobie sam dzisiaj poszło
Mam JDG i zastanawiam się, czy w ramach Polskiej Bezgotówkowej mogę dostać terminal, czy to raczej dla większych firm?
11-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
4 | |
4 |