29-04-2022 15:50 | Edytowano: 29-04-2022 15:54
30-04-2022 15:58
Z kodów BLIK możesz korzystać, jeśli masz ukończone 13 lat i dostęp do aplikacji mobilnej.
BLIK aktywuje się automatycznie w aplikacji Moje ING mobile.
Jeżeli nie widzisz BLIKA, przejdź do ustawień BLIKA i wybierz Aktywuj.
Jeśli w dalszym ciągu nie możesz korzystać z BLIKA napisz do nas na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co się dzieje.
01-05-2022 21:54
Nie chcę zakładać nowego wątku
ale mam pytanie moja małżonka kiedyś była klientem
Dzisiaj chciała założyć konto direct z oko
uzupełniła dane, poszedł przelew weryfikacyjny
uzupełniła dane dowodu i nazwiska panieńskiego matki i na następnym ekranie pokazał się biały ekran i napis
Brak uprawnień
01-05-2022 23:39
W uzupełnieniu przyszedł sms uzupełnij wniosek i link. Ale nie procedowaliśmy dalej wniosku
02-05-2022 17:46
Odpowiem sobie sam dzisiaj poszło
Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025