Odpowiedz

Rachunek

[ Edytowane ]
Cześć, na koncie Mobi dla młodzieży chce dodać blika i muszę wybrać tam rachunek lecz nie mam do wyboru żadnego rachunku i nie wiem jak go dodać. To samo dotyczy przelewów.
Odpowiedz
0 Lajków
nataliaw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-04-2022
Wiadomość 1 z 5 (5 547 wyświetleń)

Re: Rachunek

Z kodów BLIK możesz korzystać, jeśli masz ukończone 13 lat i dostęp do aplikacji mobilnej.
BLIK aktywuje się automatycznie w aplikacji Moje ING mobile.
Jeżeli nie widzisz BLIKA, przejdź do ustawień BLIKA i wybierz Aktywuj.
Jeśli w dalszym ciągu nie możesz korzystać z BLIKA napisz do nas na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co się dzieje. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
260
48
11-02-2020
Wiadomość 2 z 5 (5 505 wyświetleń)

Re: Rachunek

Nie chcę zakładać nowego wątku

ale mam pytanie moja małżonka kiedyś była klientem

Dzisiaj chciała założyć konto direct z oko

uzupełniła dane, poszedł przelew  weryfikacyjny

uzupełniła dane dowodu i nazwiska panieńskiego matki i na następnym ekranie pokazał się biały ekran i napis

Brak uprawnień

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (5 414 wyświetleń)

Re: Rachunek

W uzupełnieniu przyszedł sms uzupełnij wniosek i link. Ale nie procedowaliśmy dalej wniosku

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 5 (5 403 wyświetleń)

Re: Rachunek

Odpowiem sobie sam dzisiaj poszło

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 5 (5 352 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Re: Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy