Odpowiedz

Rachunek

[ Edytowane ]
Cześć, na koncie Mobi dla młodzieży chce dodać blika i muszę wybrać tam rachunek lecz nie mam do wyboru żadnego rachunku i nie wiem jak go dodać. To samo dotyczy przelewów.
Odpowiedz
0 Lajków
nataliaw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-04-2022
Wiadomość 1 z 5 (5 673 wyświetleń)

Re: Rachunek

Z kodów BLIK możesz korzystać, jeśli masz ukończone 13 lat i dostęp do aplikacji mobilnej.
BLIK aktywuje się automatycznie w aplikacji Moje ING mobile.
Jeżeli nie widzisz BLIKA, przejdź do ustawień BLIKA i wybierz Aktywuj.
Jeśli w dalszym ciągu nie możesz korzystać z BLIKA napisz do nas na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co się dzieje. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
263
48
11-02-2020
Wiadomość 2 z 5 (5 631 wyświetleń)

Re: Rachunek

Nie chcę zakładać nowego wątku

ale mam pytanie moja małżonka kiedyś była klientem

Dzisiaj chciała założyć konto direct z oko

uzupełniła dane, poszedł przelew  weryfikacyjny

uzupełniła dane dowodu i nazwiska panieńskiego matki i na następnym ekranie pokazał się biały ekran i napis

Brak uprawnień

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (5 540 wyświetleń)

Re: Rachunek

W uzupełnieniu przyszedł sms uzupełnij wniosek i link. Ale nie procedowaliśmy dalej wniosku

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 5 (5 529 wyświetleń)

Re: Rachunek

Odpowiem sobie sam dzisiaj poszło

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 5 (5 478 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy