29-04-2022 15:50 | Edytowano: 29-04-2022 15:54
30-04-2022 15:58
Z kodów BLIK możesz korzystać, jeśli masz ukończone 13 lat i dostęp do aplikacji mobilnej.
BLIK aktywuje się automatycznie w aplikacji Moje ING mobile.
Jeżeli nie widzisz BLIKA, przejdź do ustawień BLIKA i wybierz Aktywuj.
Jeśli w dalszym ciągu nie możesz korzystać z BLIKA napisz do nas na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co się dzieje.
01-05-2022 21:54
Nie chcę zakładać nowego wątku
ale mam pytanie moja małżonka kiedyś była klientem
Dzisiaj chciała założyć konto direct z oko
uzupełniła dane, poszedł przelew weryfikacyjny
uzupełniła dane dowodu i nazwiska panieńskiego matki i na następnym ekranie pokazał się biały ekran i napis
Brak uprawnień
01-05-2022 23:39
W uzupełnieniu przyszedł sms uzupełnij wniosek i link. Ale nie procedowaliśmy dalej wniosku
02-05-2022 17:46
Odpowiem sobie sam dzisiaj poszło
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |