31-12-2023 19:59
Cześć,
mam pytanie i nie znajduję jednoznacznej odpowiedzi. Co jeśli gubię aktywny i zapasowy klucz U2F ? Oraz nie mam dostępu do aplikacji mobilnej. Jak mogę zresetować dostęp do bankowości internetowej ?.
02-01-2024 10:33
Jeśli zgubisz ostatni klucz, możesz go usunąć na infolinii lub w placówce - miejscu spotkań.
02-01-2024 22:07
Super, to jeszcze napiszcie proszę jak dezaktywować hasło.
Mam już aktywny klucz ale po podaniu loginu system wciąż chce hasło w przeglądarce. Dopiero po podaniu hasła dodatkowo pyta o klucz.
04-01-2024 08:47
Tak właśnie działa klucz U2F. Jest dodatkowym zabezpieczeniem logowania. Wpisujemy najpierw hasło maskowane, a później dodatkowo zatwierdzamy logowanie kluczem. Zobacz nasz filmik https://www.youtube.com/watch?v=qmBBvddcVcc „Jak działa klucz zabezpieczeń U2F?”
04-01-2024 09:04 | Edytowano: 04-01-2024 09:12
ok, dziękuję za odpowiedz.
Jako ciekawostke dodam że działa też na kluczach starszych wspierających jedynie FIDO. System za pierwszym razem zwrócił błąd ale za drugim poszło i dziala.
Dzień dobry,
Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE).
Kwota ta nie jest widoczna w zak
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
8 | |
6 |