31-12-2023 19:59
Cześć,
mam pytanie i nie znajduję jednoznacznej odpowiedzi. Co jeśli gubię aktywny i zapasowy klucz U2F ? Oraz nie mam dostępu do aplikacji mobilnej. Jak mogę zresetować dostęp do bankowości internetowej ?.
02-01-2024 10:33
Jeśli zgubisz ostatni klucz, możesz go usunąć na infolinii lub w placówce - miejscu spotkań.
02-01-2024 22:07
Super, to jeszcze napiszcie proszę jak dezaktywować hasło.
Mam już aktywny klucz ale po podaniu loginu system wciąż chce hasło w przeglądarce. Dopiero po podaniu hasła dodatkowo pyta o klucz.
04-01-2024 08:47
Tak właśnie działa klucz U2F. Jest dodatkowym zabezpieczeniem logowania. Wpisujemy najpierw hasło maskowane, a później dodatkowo zatwierdzamy logowanie kluczem. Zobacz nasz filmik https://www.youtube.com/watch?v=qmBBvddcVcc „Jak działa klucz zabezpieczeń U2F?”
04-01-2024 09:04 | Edytowano: 04-01-2024 09:12
ok, dziękuję za odpowiedz.
Jako ciekawostke dodam że działa też na kluczach starszych wspierających jedynie FIDO. System za pierwszym razem zwrócił błąd ale za drugim poszło i dziala.
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
4 | |
4 |