Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Jak zablokować przelew przychodu (wpływ) na konto?

Czy istnieje możliwość zablokowania przelewu od innej ososby tak żeby on (ona) nawet znając numer mojego konta bankowego nie mógł przelewać mi pieniądze? Wiem że jest opcja "zwrot transakcji", korzystam z nią. Ale jeżeli osoba uparta i bez końca przelewa mi pieniędzy które natychmiast zwracam, czy mogę zablokować takiego upartego człowieka? Nie chce zamykać istnejace konto bankowe i założyć nowe. Nie o to chodzi. Chodzi o możliwości zablokowania wpływu środków na moje konto od osób od których nie oczekuję żadnych pieniędzy. Czy są jakieś rozwiązania?
Odpowiedz
0 Lajków
ruslanabdulla
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
20-10-2017
Wiadomość 1 z 3 (10 640 wyświetleń)

Re: Jak zablokować przelew przychodu (wpływ) na konto?

Nie ma możliwości zablokowania pojedynczego numeru rachunku. W takiej sytuacji jedyną opcją jest zamknięcie obecnego numeru konta i otwarcie nowego rachunku, który będzie miał inny numer. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
192
38
02-09-2021
Wiadomość 2 z 3 (10 457 wyświetleń)

Re: Jak zablokować przelew przychodu (wpływ) na konto?

Szkoda Emotikon: Smutny

Dziękuję za odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
ruslanabdulla
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
20-10-2017
Wiadomość 3 z 3 (10 370 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Pożyczka na dochody z Wielkiej Brytanii

Przykro nam, natomiast w tej sytuacji nie będziesz mógł złożyć u nas wniosku kredytowego. Wymagamy, aby taki wpływ bezpośrednio od pracodawcy był skierowany do naszego banku lub do innego banku w Pols...

19-03-2025
Re.: Zapytanie odnośnie pożyczki

1. W obu przypadkach oprocentowanie, jak i RRSO będzie takie samo.

2. W sytuacji, gdzie otrzymujesz wynagrodzenie od jednego pracodawcy krócej niż 6 miesięcy, to nie będziesz miał możliwości zawniosko

...

18-03-2025
Rozpatrzenie wniosku

Dzień dobry. Wniosek złożony 7 lutego, na stronie ING informacja, że jest już decyzja. Po próbie ustalenia jaka jest decyzja, otrzymałam informację od Pani z ING że jest błąd techniczny i jeszcze raz

...

18-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy