31-12-2023 19:59
Cześć,
mam pytanie i nie znajduję jednoznacznej odpowiedzi. Co jeśli gubię aktywny i zapasowy klucz U2F ? Oraz nie mam dostępu do aplikacji mobilnej. Jak mogę zresetować dostęp do bankowości internetowej ?.
02-01-2024 10:33
Jeśli zgubisz ostatni klucz, możesz go usunąć na infolinii lub w placówce - miejscu spotkań.
02-01-2024 22:07
Super, to jeszcze napiszcie proszę jak dezaktywować hasło.
Mam już aktywny klucz ale po podaniu loginu system wciąż chce hasło w przeglądarce. Dopiero po podaniu hasła dodatkowo pyta o klucz.
04-01-2024 08:47
Tak właśnie działa klucz U2F. Jest dodatkowym zabezpieczeniem logowania. Wpisujemy najpierw hasło maskowane, a później dodatkowo zatwierdzamy logowanie kluczem. Zobacz nasz filmik https://www.youtube.com/watch?v=qmBBvddcVcc „Jak działa klucz zabezpieczeń U2F?”
04-01-2024 09:04 | Edytowano: 04-01-2024 09:12
ok, dziękuję za odpowiedz.
Jako ciekawostke dodam że działa też na kluczach starszych wspierających jedynie FIDO. System za pierwszym razem zwrócił błąd ale za drugim poszło i dziala.
Wniosek w banku od 14.10.2025.
Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy
Do czasu kiedy po zmianie s
... 18-11-2025W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025