31-12-2023 19:59
Cześć,
mam pytanie i nie znajduję jednoznacznej odpowiedzi. Co jeśli gubię aktywny i zapasowy klucz U2F ? Oraz nie mam dostępu do aplikacji mobilnej. Jak mogę zresetować dostęp do bankowości internetowej ?.
02-01-2024 10:33
Jeśli zgubisz ostatni klucz, możesz go usunąć na infolinii lub w placówce - miejscu spotkań.
02-01-2024 22:07
Super, to jeszcze napiszcie proszę jak dezaktywować hasło.
Mam już aktywny klucz ale po podaniu loginu system wciąż chce hasło w przeglądarce. Dopiero po podaniu hasła dodatkowo pyta o klucz.
04-01-2024 08:47
Tak właśnie działa klucz U2F. Jest dodatkowym zabezpieczeniem logowania. Wpisujemy najpierw hasło maskowane, a później dodatkowo zatwierdzamy logowanie kluczem. Zobacz nasz filmik https://www.youtube.com/watch?v=qmBBvddcVcc „Jak działa klucz zabezpieczeń U2F?”
04-01-2024 09:04 | Edytowano: 04-01-2024 09:12
ok, dziękuję za odpowiedz.
Jako ciekawostke dodam że działa też na kluczach starszych wspierających jedynie FIDO. System za pierwszym razem zwrócił błąd ale za drugim poszło i dziala.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025