Odpowiedz

Przelewy zewnętrzne

Witam. 

Powinnam dostać dziś pieniądze na konto, które zostały wysłane około południa. Z tego co wiem powinny być na koncie o 15:00, lub 17:30. Dlaczego do tej pory ich nie dostałam?

Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaSan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-12-2017
Wiadomość 1 z 5 (9 142 wyświetleń)

Re.: Przelewy zewnętrzne

Wypada podać więcej szczegółów, np. skąd ten przelew (z ING, inny bank, zagraniczny?), a najlepiej przesłać bezpośrednio wiadomość w Moje ING celem wyjaśnienia sytuacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 5 (9 093 wyświetleń)

Re: Przelewy zewnętrzne

@KarolinaSan Przelewy między kontami u nas realizujemy od razu. Jeżeli czekasz na przelew z innego banku w kraju to mamy trzy sesje przychodzące, w których odbieramy przelewy do zaksięgowania. Zaczynają się o 11:00, 15:00 i 17:30. Każda z takich sesji trwa około 2-3 godzin. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 3 z 5 (9 060 wyświetleń)

Re: Przelewy zewnętrzne

  Witam serdecznie, czy ING ma w planach wprowadzenie przynajmniej raz w miesiącu bezpłatnego przelewu do innych banków w systemie Express Elixir? Niektóre banki posiadają już taką bezpłatną opcję a u nas jest 5zł. Pozdrawiam Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
tomek_17177
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
1
21-10-2017
Wiadomość 4 z 5 (7 549 wyświetleń)

Re: Przelewy zewnętrzne

Dzięki za wiadomość. Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (7 441 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy