27-12-2017 19:51
Witam.
Powinnam dostać dziś pieniądze na konto, które zostały wysłane około południa. Z tego co wiem powinny być na koncie o 15:00, lub 17:30. Dlaczego do tej pory ich nie dostałam?
28-12-2017 09:25
Wypada podać więcej szczegółów, np. skąd ten przelew (z ING, inny bank, zagraniczny?), a najlepiej przesłać bezpośrednio wiadomość w Moje ING celem wyjaśnienia sytuacji.
28-12-2017 18:40
@KarolinaSan Przelewy między kontami u nas realizujemy od razu. Jeżeli czekasz na przelew z innego banku w kraju to mamy trzy sesje przychodzące, w których odbieramy przelewy do zaksięgowania. Zaczynają się o 11:00, 15:00 i 17:30. Każda z takich sesji trwa około 2-3 godzin.
29-08-2018 19:34
Witam serdecznie, czy ING ma w planach wprowadzenie przynajmniej raz w miesiącu bezpłatnego przelewu do innych banków w systemie Express Elixir? Niektóre banki posiadają już taką bezpłatną opcję a u nas jest 5zł. Pozdrawiam
30-08-2018 19:59
Dzięki za wiadomość. Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu
Witaj,
do skorzystania z OKO Premium i z OKO Bonus Max potrzebne jest posiadanie statusu klienta Premium. Podam jakie warunki powinny być spełnione, żebyśmy wysłali zaproszenie.
Potrzebne jest spełnieni
Masz rację - jest to jeden ze sposobów, w jaki można było podejść do tego posta. Dodam, że w systemie iOS wchodzi w grę tylko ponowna instalacja aplikacji
28-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
4 | |
4 |