Odpowiedz

Promocja konta

Czy ktoś może mi napisać gdzie w bankowośći internetowej moge wygenerować kod dla znajomych do zakładania konta z mojego polecenia ? Szukam, szukam i znaleźć nie mogę a podobno można przez internet to zrobić

Odpowiedz
0 Lajków
jerry90
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
01-04-2016
Wiadomość 1 z 4 (8 596 wyświetleń)

Re.: Promocja konta

Kod znajdziesz po zalogowaniu się do ING BankOnLine klikając w ikonę Rachunki, a następnie po prawej stronie Promocje.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 576 wyświetleń)

Re.: Promocja konta

no niestety nie widze tej opcji, a jak pozostali? czy zeby widziec tą opcję to musze wpierw w banku przystąpić do tej promocji czy nie ma takiej potrzeby?
Odpowiedz
0 Lajków
jerry90
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
1
01-04-2016
Wiadomość 3 z 4 (8 545 wyświetleń)

Re.: Promocja konta

Uczestnikiem Promocji może być klient, który od co najmniej 3 miesięcy przed przystąpieniem do Promocji jest posiadaczem przynajmniej jednego z następujących kont osobistych Konto z Lwem: Direct, Komfort, Premium, Student, Klasyczne, oraz:

a) od 7 marca 2016 roku do 7 czerwca 2016 roku przystąpi do Promocji i pobierze Kod promocji: poprzez ING BankOnLine w zakładce „Promocja” albo w oddziale banku. Kod promocji przekazuje Nowemu klientowi, który chce założyć konto osobiste w ramach Promocji. Obecny posiadacz konta może otrzymać/pobrać Kod promocji wielokrotnie i przekazać dowolnej liczbie osób,

b) po przystąpieniu do Promocji, w czasie trwania Promocji, dokona transakcji bezgotówkowych o łącznej wartości co najmniej 300 PLN – przy użyciu dowolnej karty płatniczej wydanej do konta i/lub kodu BLIK. Transakcje te musimy rozliczyć do 15 czerwca 2016 roku,

c) po przystąpieniu do Promocji, w czasie trwania Promocji, poleci założenie konta osobistego i przekaże Kod promocji Nowemu klientowi.

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 504 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy