Odpowiedz

Promocja konta

Czy ktoś może mi napisać gdzie w bankowośći internetowej moge wygenerować kod dla znajomych do zakładania konta z mojego polecenia ? Szukam, szukam i znaleźć nie mogę a podobno można przez internet to zrobić

Odpowiedz
0 Lajków
jerry90
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
12
1
01-04-2016
Wiadomość 1 z 4 (5 014 wyświetleń)

Re.: Promocja konta

Kod znajdziesz po zalogowaniu się do ING BankOnLine klikając w ikonę Rachunki, a następnie po prawej stronie Promocje.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
41
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 994 wyświetleń)

Re.: Promocja konta

no niestety nie widze tej opcji, a jak pozostali? czy zeby widziec tą opcję to musze wpierw w banku przystąpić do tej promocji czy nie ma takiej potrzeby?
Odpowiedz
0 Lajków
jerry90
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
12
1
01-04-2016
Wiadomość 3 z 4 (4 963 wyświetleń)

Re.: Promocja konta

Uczestnikiem Promocji może być klient, który od co najmniej 3 miesięcy przed przystąpieniem do Promocji jest posiadaczem przynajmniej jednego z następujących kont osobistych Konto z Lwem: Direct, Komfort, Premium, Student, Klasyczne, oraz:

a) od 7 marca 2016 roku do 7 czerwca 2016 roku przystąpi do Promocji i pobierze Kod promocji: poprzez ING BankOnLine w zakładce „Promocja” albo w oddziale banku. Kod promocji przekazuje Nowemu klientowi, który chce założyć konto osobiste w ramach Promocji. Obecny posiadacz konta może otrzymać/pobrać Kod promocji wielokrotnie i przekazać dowolnej liczbie osób,

b) po przystąpieniu do Promocji, w czasie trwania Promocji, dokona transakcji bezgotówkowych o łącznej wartości co najmniej 300 PLN – przy użyciu dowolnej karty płatniczej wydanej do konta i/lub kodu BLIK. Transakcje te musimy rozliczyć do 15 czerwca 2016 roku,

c) po przystąpieniu do Promocji, w czasie trwania Promocji, poleci założenie konta osobistego i przekaże Kod promocji Nowemu klientowi.

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 922 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: 007582/062021

Przekazałam Twoją wiadomość z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. 
Przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Termin na rozpatrzenie reklamacji jest maksymalnym. 
Poczekaj proszę n

...

23-06-2021
007582/062021

Prosze o przyspieszenie zgloszenia nr 007582/062021 . Ile czasu trzeba czekac na odblokowanie konta .?! Obiecaliscie 2-3dni a czekam juz 2 tygodnie . Przez wasz bank czlowiek jest bez srodkow do zycia...

23-06-2021
Re: zamknięcie karty kredytowej

Standardowo kartę kredytową możesz zamknąć w naszym oddziale lub korespondencyjnie.
Jeśli chciałbyś zamknąć swoją kartę najlepiej jak skorzystasz z jednej z tych dwóch opcji.
Nasze oddziały są już otw

...

23-06-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy