21-05-2022 12:06
o co w tym chodzi. cały czas się to wyświetla. dane wszystkie aktualne,więc nie wiem o co chodzi. w banku też mi nie odpowiedzieli
22-05-2022 12:34
Przyczyną tego komunikatu może być właśnie brak aktualnych danych w systemie lub brak jednego z oświadczeń.
Jeśli uważasz, że Twoje dane są aktualne, to proszę, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69. Wyjaśnimy to.
24-05-2022 20:14
przecież dzwoniłam, komunikat miał zniknąć. i nadal jest
Dziękujemy za Twoją sugestię Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu.
Masz stałe do 2025. Umowa w tym punkcie mówi oprocentowanie nie wspomina o WIBORZE. Mam podobną sytuację.
15-08-2022Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
3 | |
3 | |
3 | |
2 |