Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Pilna informacja! Ograniczyliśmy funkcje w systemie

o co w tym chodzi. cały czas się to wyświetla. dane wszystkie aktualne,więc nie wiem o co chodzi. w banku też mi nie odpowiedzieli

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 3 (3 605 wyświetleń)

Re: Pilna informacja! Ograniczyliśmy funkcje w systemie

Przyczyną tego komunikatu może być właśnie brak aktualnych danych w systemie lub brak jednego z oświadczeń. 
Jeśli uważasz, że Twoje dane są aktualne, to proszę, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69. Wyjaśnimy to. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (3 561 wyświetleń)

Re: Pilna informacja! Ograniczyliśmy funkcje w systemie

przecież dzwoniłam, komunikat miał zniknąć. i nadal jest

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (3 447 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: konto a kredyt hipoteczny

Dzień dobry. To Ty decydujesz, jakie konto chcesz założyć. 
Może to być konto wspólne Komfort lub konto Direct tylko z jednym właścicielem.

Szczegółową ofertę kont możesz sprawdzić na stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste

26-03-2025
Re.: Kredyt hipoteczny - czas decyzji

Po ilu dniach decyzja?

26-03-2025
Kredyt na dom letniskowy, całoroczny

Dzień dobry.

 

Czy da się uzyskać kredyt hipoteczny na dom letniskowy całoroczny? Jest on na działce: "Klasoużytki EGiB: Bi inne zabudowane". Plan zagospodarowania przestrzennego przewiduje budynek mies

...

26-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy