21-05-2022 12:06
o co w tym chodzi. cały czas się to wyświetla. dane wszystkie aktualne,więc nie wiem o co chodzi. w banku też mi nie odpowiedzieli
22-05-2022 12:34
Przyczyną tego komunikatu może być właśnie brak aktualnych danych w systemie lub brak jednego z oświadczeń.
Jeśli uważasz, że Twoje dane są aktualne, to proszę, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69. Wyjaśnimy to.
24-05-2022 20:14
przecież dzwoniłam, komunikat miał zniknąć. i nadal jest
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
02-11-2024Przy założeniu, że to jest mieszkanie, w którym sama mieszkam, to moim zdaniem warto mieć rozszerzone ubezpieczenie, zwłaszcza, że dodatkowo masz OC - tylko pytanie, czy koniecznie za pośrednictwem ba
... 02-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |