21-05-2022 12:06
o co w tym chodzi. cały czas się to wyświetla. dane wszystkie aktualne,więc nie wiem o co chodzi. w banku też mi nie odpowiedzieli
22-05-2022 12:34
Przyczyną tego komunikatu może być właśnie brak aktualnych danych w systemie lub brak jednego z oświadczeń.
Jeśli uważasz, że Twoje dane są aktualne, to proszę, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69. Wyjaśnimy to.
24-05-2022 20:14
przecież dzwoniłam, komunikat miał zniknąć. i nadal jest
Nadal w analizie. Patrząc na https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy to w tym tygodniu powinno się coś ruszyć.
17-03-2025Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle IN
... 16-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
3 | |
3 | |
3 | |
2 |