21-05-2022 12:06
o co w tym chodzi. cały czas się to wyświetla. dane wszystkie aktualne,więc nie wiem o co chodzi. w banku też mi nie odpowiedzieli
22-05-2022 12:34
Przyczyną tego komunikatu może być właśnie brak aktualnych danych w systemie lub brak jednego z oświadczeń.
Jeśli uważasz, że Twoje dane są aktualne, to proszę, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69. Wyjaśnimy to.
24-05-2022 20:14
przecież dzwoniłam, komunikat miał zniknąć. i nadal jest
Witam, chodzi mi o kwotę wolna od zajęcia , bo jak można z 1600 zł wypłaty potracić ponad 600 zł ? Gdzie jest za to odpowiedzialny pracownik ? Jak z kolejnej wypłaty ok 2300 można potracić 1200 zł, kw
... 02-07-2022Czy masz założone konto oszczędnościowe? Jest to warunek, aby skorzystać z Lokaty. Jeśli nie, w pierwszej kolejności załóż konto oszczędnościowe, a następnie Lokatę terminową. Gdyby problemy nadal wys
... 02-07-2022Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
1 |