25-01-2017 19:01
Witam
Czy istnieje obecnie możliwość założenia konta Direct samodzielnie przez Internet? Od początku do końca? Obecnie trzeba albo wybrać opcję, w której ma się login w ING, albo wybrać kontakt telefoniczny. Chciałem założyć żonie konto w ING, jednak już od trzech dni czekamy na telefon i nic... Kiedyś można było zdaje się zrobić wszystko samodzielnie i wybrać autoryzację przelewem lub kurierem.
Pozdrawiam
25-01-2017 23:56
26-01-2017 13:15
Jest możliwość założenia konta przez internet z opcją potwierdzenia danych przez kuriera. Formularz ten znajduje się na naszej stronie tutaj. Dane powinny być uzupełnione samodzielnie przez Twoją małżonkę.
Jeśli chodzi o kontakt telefoniczny to przepraszam za ten czas oczekiwania na telefon.
26-01-2017 20:03
Spróbowałem użyć podanego przez Panią w linku formularza, ale po jego wypełnieniu wyskakuje albo logowanie (jeśli ma się już konto), albo "Proszę o kontakt" (i tam informacja, że zadzwonią od 10:00 do 20:00).
I dziś w końcu zadzwoniono... żona usłyszała, że nie ma możliwości dokończenia rejestracji przez telefon. Musi się udać osobiście do oddziału... Na usta cisną się nam tylko niecenzuralne słowa.
Początkowo byłem bardzo zadowolony z konta w ING. Z kwestii załatwiania kredytu hipotecznego również. Ale to tylko na początku. Potem pojawiły się różnego rodzaju problemy, przeciąganie w czasie, szukanie dziury w całym... A teraz jeszcze to. Z takimi doświadczeniami raczej nie ma co polecać usług ING.
27-01-2017 20:07
@nivrim Wspomniany komunikat może pojawić się, jeżeli Twoja małżonka ma już u nas lub miała jakiś produkt bankowy, jest np. pełnomocnikiem lub współwłaścicielem.
Wtedy nowe konto Twoja żona może otworzyć w naszym oddziale. Wystarczy dowód osobisty. Ewentualnie, jeżeli ma swoją bankowość, to założy konto po zalogowaniu do naszej usługi.
14-02-2017 06:10
15-02-2017 06:20
@Konto usunięte System podczas zakładania konta w naszym banku automatycznie weryfikuje, że pod danym numerem pesel jest założona kartoteka, dlatego taki wnisek nie jest dalej przetwarzany. Nie mogą widnieć 2 kartoteki pod jednym numerem pesel. System w takim przypadku prosi o zalogowanie się do usługi bankowości internetowej, gdzie równiez można założyć taki rachunek. Jeśli bankowość internetowa nie została wydana, to pozostaje jedynie wizyta w oddziale naszego banku.
15-02-2017 07:26
Temat przerabiałem. Skończył sie wizytą w oddziale. Nawet pytałem się dlaczego jeżeli bank posiada moje dane (kartotekę) tym bardziej nie pozwoli mi założyć konta osobistego? Kartoteka danych to jedno a konto osobiste druga sprawa.
15-02-2017 13:37
@Konto usunięte System w procesie vortalowym nie może aktualizować istniejącej kartoteki, nie może dodawać do niej dodatkowych lub nowych kont, stąd automatycznie wniosek jest odrzucany.
15-02-2017 15:51
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |